2777
2789
عنوان

زنگ بزنم

412 بازدید | 37 پست

سه هفته ای میشه که پدرم فوت شده خانواده همسرم راهشون خیلی دوره من انتظاری نداشتم واسه مراسم ختم بیان ولی میتونستن یه زنگ بزنن به مادرم تسلیت بگن که نگفتن فقط دوبار مادرشوهرم زنگ زد با من حرف زد خیلی از دستشون ناراحتم بنظرتون زنگ بزنم حرفامو بزنم یا بزارم وقتی رفتم خونشون چون اگه زنگ نزنم بعدش گِله میکه یک ماه رفتی یه زنگ نزدی میخام به این بهانه زنگ بزنم حرفامو بگم بهشون

میشه لطفا برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید🙏

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انتظار نداشتی باشن؟!؟!؟     وظیفشون بود کلا پیشت باشن چی میگی؟؟؟؟؟؟؟

اخه خیلی بی شخصیتن از آدم بی شخصیت انتظاری نمیشه داشت

میشه لطفا برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید🙏

خیر خودت رو کوچیک نکن و گدایی احترام نکن

بعدا توی فرصت مناسب بگو شما که یه زنگ نزدید به مادر داغدارم تسلیت بگید پس انتظاری از من نداشته باشید هر چند وظیفه داشتن بیان

روح پدرتون شاد عزیزم

تسلیت میگم

اگه گله کرد بگو ببخشید نمیدونستم عزادار باید تلفن دست بگیره حال بقیه رو بپرسه.

عالم و ادم ب مادرم زنگ زدن،شما ک زنگ نزدی من خیلی خجالت کشیدم و....

البته اگه خودت صلاح میدونی

یا امام حسین، فرزندم رو نذرتون میکنم.تو رو به مادرتون حضرت زهرا قسم میدم خودتون محافظش باشین. 
انتظار نداشتی باشن؟!؟!؟     وظیفشون بود کلا پیشت باشن چی میگی؟؟؟؟؟؟؟

نه خداییش وظیفه ی اینکه کلا پیشش باشن رو نداشتن. این نظر منه .

استارتر خدا روح پدرت رو قرین رحمت کنه . ان شاءالله. براشون فاتحه خوندم. 

راهشان چقدر دور بوده؟ پدر و مادر شوهرت بیمار و پیرن ؟ یا سالم؟

با دو دسته آدم نمی شود بحث کرد : بی سواد و با سواد (( سمفونی مردگان، عباس معروفی))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طرح درس

abbasia | 40 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز