2777
2789
عنوان

یبوست کودکان

324 بازدید | 17 پست

یه دختر 26 ماهه دارم که از همون ابتدای تولد درگیر پی پی کردنش بودیم. همه آزمایش هارو هم داده هیچ چیش نیس. 

دیر پی پی میکنه . خیلی آب میخوره و میوه میخوره اما بازم تغییری نداره

هر چیزی که فک کنی ملینه دادیم اما تاثیرش موقتی بوده 

چند روزه پی پی شو نگه میداره . دیشب ساعت 3 بیدارم کرده پی پی دارم. به ضرب و زور و تو میتونیو فلان موفق شد پی پی کنه . و خوابید ....

با تجربه هاش بیان بگن چه کنیم ....

دختر منم ۵سالشه همینجوره.من بهش لواشک زیاد میدم یکم بهتر شده

امتحان کردم نمیخوره . جدیدا دکترش یه دارو نوشته با کمک اون پی پی میکنه اگه اون نباشه رکورد ده روز رو هم زدیم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دختر منم همین مشکلو داره. واقعا خسته شدم. گناه دارن. خیلی زور میزنه و کلی عرق میکنه. بیشتر انگار می ترسه

من باشم ، تو باشی و صحن انقلابت ..دنیا را می خواهم چه کار؟! .السلام علیک یا شمس الشموس...یا علی ابن موسی الرضا(ع)

دکتر ب پسر من ی پودر داد بهتره.در کل خودمم الان ۲۸ سالمه همششش تو رعایتم...بچه بودم ی دفعه ده روز پی پی نکردم....پسرم دوسالو ۴ماهش همششش رو میز برگه زرد الو میشورم میزارم میخوره لواشکم از این پذیرایی ها دوست داره .گاهی دیگه ببینم نمیخوره خاکشیر با اب ولرم یا اب انجیری ک خیسوندم رو با سرنگ میدم بهش زورکی....اب هم اب جوشیده تو کتری میدمش نه اب شیر....

زمستانی سرد کلاغ غذا نداشت.گوشت بدن خود را میکند و به جوجه ها میداد.زمستان تمام شد و کلاغ مرد و جوجه ها نجات پیدا کردند و گفتند خوب شد مرد خسته شدیم از این غذای تکراری.

دختر من واقعا همکاری نمیکنه . زرنگه فهمیده چکار کنه که اذیت نشه . پی پی اش بیاد سری میره میشینه رو زمین . اینجوری به تاخیر میوفته اما نمیتونه در بره ...دکترش براش شربت لاکتولوز رو نوشته . هیچ ضرری نداره اما خوب نیس دیگه هی اینجوری با ضرب و زور 

دکتر ب پسر من ی پودر داد بهتره.در کل خودمم الان ۲۸ سالمه همششش تو رعایتم...بچه بودم ی دفعه ده روز پی ...

اب انجیر حرف نداره. من انجیر خشک میگرفتم شب میزاشتم توی یه فنجون اب جوش میریختم روش. صبح بهش میدادم . خیلی عالی بود اما نمیخوره الان 

اب انجیر حرف نداره. من انجیر خشک میگرفتم شب میزاشتم توی یه فنجون اب جوش میریختم روش. صبح بهش میدادم ...


بکش تو سرنگ دستو پاشو بگیر بده ی گوشه خفتش کن خخخخ مجبوری تا ی ذره خودش متوجه شه اینا خوبه و بخوره.کاهو هویج خیار...بده دستش شاید بخوره کلا میوه هایی ک اب زیاد داره هندونه

زمستانی سرد کلاغ غذا نداشت.گوشت بدن خود را میکند و به جوجه ها میداد.زمستان تمام شد و کلاغ مرد و جوجه ها نجات پیدا کردند و گفتند خوب شد مرد خسته شدیم از این غذای تکراری.
بکش تو سرنگ دستو پاشو بگیر بده ی گوشه خفتش کن خخخخ مجبوری تا ی ذره خودش متوجه شه اینا خوبه و بخوره.ک ...

همه میوه ها رو میخوره . خیار میخوره. الو. شلیل. همه چی اما بی فایده است. 

حالا برم مث سابق انجیز بهش بدم هر روز . 

سبوس گندم خیلی خوبه از نونوایی بربری بگیرید یه قاشق تو همه غذاهاش بریزید هم لعاب میده هم مشکلش به مرور زمان حل میشه، برادرزادم همین مشکلو داشت بهش روغن کرچک میدادن. انشاالله زود حالش خوب شه یبوست کل بدنو به هم میریزه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792