یه دختر 26 ماهه دارم که از همون ابتدای تولد درگیر پی پی کردنش بودیم. همه آزمایش هارو هم داده هیچ چیش نیس.
دیر پی پی میکنه . خیلی آب میخوره و میوه میخوره اما بازم تغییری نداره
هر چیزی که فک کنی ملینه دادیم اما تاثیرش موقتی بوده
چند روزه پی پی شو نگه میداره . دیشب ساعت 3 بیدارم کرده پی پی دارم. به ضرب و زور و تو میتونیو فلان موفق شد پی پی کنه . و خوابید ....
با تجربه هاش بیان بگن چه کنیم ....