asalnazmaman مدیر استارتر عضویت: 1397/05/19 تعداد پست: 624 عنوان بارداری 190 بازدید | 10 پست سلام من هفتع ۳۱ هستم دوقلو باردارم میخاستم بدونم چیکار کنم ک سزارینم کنن اخه گفتن اگه بچه هات سفالیک باشن باید طبیعی زایمان کنی و من خیلی میترسم؟؟تورو خدا کمک کنید خدایا امیدم بتوست!!! 1397/05/19 | 23:21 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مادري12 عضویت: 1396/07/22 تعداد پست: 1600 اصلا استرس نداشته باشمطمئن باش که سز میشی خدایا بابت داده و ندادت شکر
asalnazmaman مدیر استارتر عضویت: 1397/05/19 تعداد پست: 624 واقعا؟ عجب بابا آخه مگه ميشه؟ اره بخدا انقد استرس دارم..هفته ۲۸ سونو دادم گفتن بریچ هستن دوتاشون میترسم بچرخن و طبیعی هم نتونم بعد اذیتم کنن بعدش سز بشم خدایا امیدم بتوست!!!
asalnazmaman مدیر استارتر عضویت: 1397/05/19 تعداد پست: 624 اصلا استرس نداشته باش مطمئن باش که سز میشی از کجا معلوم..اخه اینجا خیلی اذیت میکنن تا سز کنن طبیعی هم ک توجه نمیکنن ب ادم خدایا امیدم بتوست!!!
asalnazmaman مدیر استارتر عضویت: 1397/05/19 تعداد پست: 624 میترسم کسی نیست بگه چیگار کنم ک زودتر سزارینم کنن اخه خسته شدم خیلی سخته خدایا امیدم بتوست!!!
asalnazmaman مدیر استارتر عضویت: 1397/05/19 تعداد پست: 624 مگه وزنشون چقده؟ ۲۸ هفته ک بودم یک کیلو و خورده بودن دوتاشون خدایا امیدم بتوست!!!
1990chichi عضویت: 1397/02/13 تعداد پست: 3117 ۲۸ هفته ک بودم یک کیلو و خورده بودن دوتاشون چرا انقد كم خب يكم خودتو تقويت كن چيزاي پر كالري بخور
asalnazmaman مدیر استارتر عضویت: 1397/05/19 تعداد پست: 624 چرا انقد كم خب يكم خودتو تقويت كن چيزاي پر كالري بخور کمه بنظرت هفته ۲۸😣😯 خدایا امیدم بتوست!!!