2789
عنوان

چونه!!!!!

258 بازدید | 15 پست

سلام دوستان.چند وقتیه احساس میکنم موهای زائد روی چونه ام داره زیاد و تیره میشه  چندسال قبل ببخشید اطراف سینه و شکم زیاد شد.رفتم دکتر و ازمایش دادم اما همه چیز و هورمونام میزون بود و مشکلی نبود.گفت میتونی لیزر کنی اما دلیل خاصی نداره به وجود اومدنش.الان چونه ام داره زیاد میشه.چکار کنم؟راهکاری ندارین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنونم دوستان.اخه من اصلا مشکل هورمونی ندارم.ازمایشا چیزی نشون نداد.چاقی مفرط یا عادت ماهیانه نامنظم هم ندارم.پس دیگه چرا داره زیاد میشه؟میخوام جلوشو بگیرم که به لیزر نرسه.نمیشه نه؟

نه ندارم.

 تازگی سونو واژینال دادی؟؟

منم چونه م همین طوره لاغر هستم پریود هم منظم ولی فهمیدم پلی کیستیک بودم

فوق لیسانس مشاور و روانشناس  ۱۵ سال سابقه تدریس و مشاوره فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی❤😊
تازگی سونو واژینال دادی؟؟ منم چونه م همین طوره لاغر هستم پریود هم منظم ولی فهمیدم پلی کیستیک ...

نه ندادم.به چه نکته ای اشاره کردی..من فقط ازمایش خون داده بودم.که تو اون هورمونام میزون بود.خودم فکر میکردم مشکلی نیست.چون همه چیز مرتبه.پس پلی کیستیک ربطی به اینا نداره

نه ندادم.به چه نکته ای اشاره کردی..من فقط ازمایش خون داده بودم.که تو اون هورمونام میزون بود.خودم فکر ...

نه پلی کیستیک اول از راه سونو اونم واژینال تشخیص داده میشه

من هورمون هام هم خوب بود 

ولی تو سونو واژینال مشخص شد پلی کیستیک هستم.

فوق لیسانس مشاور و روانشناس  ۱۵ سال سابقه تدریس و مشاوره فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی❤😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز