2777
2789
عنوان

چیکارکنم 😢😢😢😢

| مشاهده متن کامل بحث + 361 بازدید | 26 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چند روز خونه نباشیم؟ اتفاقا حیوون خونگی دارم

ما ۴روز نبودیم ولی شما حداقل یه روز برین جایی .راستی وقتی زدی همه ی پنجره ها رو باز کن بوش نمونه تو خونه بعد برید بیرون .وقتی هم برگشتی همه جارو قشنگ بشور.من دور تا دور اتاقامو هم زدم ولی خدایی خیلی خوب بود همه ش شرکت سازنده شو  دعا  میکنم

چون می گذرد غمی نیست
به تمییزی نیست ، طبقه چندمی ؟! منم از سوسک خیلی میترسم به حدی که شرط ازدواجم بود، الانم ازون وقت تا ...

من طبقه سومه ولی خونمون پره سوسک بود دیگه بابام بهم گفت امحا بخرهمه جای خونه بزن می‌رن که می‌رن واسه من که خوب بود به همسایه هامم گفتم برن بخرن

توکابینتم بزنم بایدبشورم؟؟؟؟

من تو کابینت نزدم حوصله خالی کردن و شستن وسایلشو نداشتم فقط زیر همه کابینتا و کابینت زیر سینک(خالیش کردم)دور اتاقا البته تمام روی کابینتا رو هم خالی کردم و روی کابینتا هم زدم بعد کف آشپز تونه رو شستم روی کابینتا رو هم با اسکاج کفی بعد دستما نمدار تمیز کردم

چون می گذرد غمی نیست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز