2777
2789
عنوان

بچه دوم

140 بازدید | 9 پست

دلم شدیدااااااا

بچه میخواد


میگم  دخترم ۴.۵ سالشه  تنهاس

گناه داره  الان  سنشه با کسی بازی کنه.... 

بیچاره دلش نمیاد از جایی بیاییم خونمون همش گریه...

ک بمونیم



شوهرم میگه دلم واس تنهایی بچم‌میسوزه...

ولی با این  شرایط  مثل همچییییی پارو دلم میزارم

گرونی شدید..حقوق کم


فکر بچه دوم   از سرم بیرون اوردم...

ولی  دلم نمیاد😢😭😢😭😢😭😭😭😭😭

دختره منم سه سال ونیمه بود باردار شدم

الان شش سالش داره تموم میشه و پسرم یکسال و نیمش هست

با هم بازی میکنن همش میگم اگه نبود چیکار میکرد اون یکی


براتون اینگونه آرزو میکنم :ان زمان که در محشر .خدا بگوید چه داشتی ؟حسین سر بلند کند و بگوید حساب شد مهمان من است .  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای منم مثل شمام دخترم خیلی تنهاس و التماس میکنه که چرا من تواه برادر ندارم خودمم از لوس شدنش حسابی ترسیدم خداروشکر خونه و ماشین دارم اما قسطامون بیش اندازه زیاده و کار شوهرمم معمولیه موندم تو دو راهی سختی

میشه برام صلوات بفرستید که بتونم مرکز توانبخشی خودم رو تاسیس کنم دعای نی نی سایتا همیشه حاجتمو داده😘😍 

والله منم دخترم ده سالشه ...تو این سالها هر چی بهش گفتم یک بچه دیگه اصلا زیر بار نمی رفت اما بالاخره قبول کرد ..الان پسرم دو ماهه است...واقعا همه خوشحال یم ...کاش زودتر آورده بودم فقط 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز