2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیست دقیقه شیر رو بجوشونه چیش میمونه😂😂😂😂 ته دیگ میشه که

طرز صحیح جوشوندن شیر همینه 

با شعله زیاد نه 


بارها مشاهده میشود که برای جوشاندن شیر _ قابلمه حاوی شیر را روی اجاق گذاشته و زیر آن را روشن نموده و به حال خود رها نموده و چه بسا زمانی که شیر سر میرود و گاز را خاموش می کند به سراغ آن می آیند .



و اما روش صحیح جوشاندن چگونه است ؟

برای از بین رفتن عوامل بیماری زای موجود در شیر همان اندازه که حرارت دادن مهم است هم زدن 

ضمن حرارت مهم می باشد برای جوش آمدن آب ممکن است حرارت به تنهایی کافی باشد اما بدلیل 

اینکه شیر ترکیباتی چون چربی و پروتئین و... دارد برای رسیدن حرارت به ذره ذره شیر نیاز به هم زدن و 

حرارت توامان میباشد تا از سترون شدن آن اطمینان حاصل شود .


فاکتور مهم دیگر زمان می باشد که زمان 20 دقیقه میتواند مطلوب باشد.

برای نتیجه بهتر هم زمان با حرارت دادن شیر آن را هم می زنیم زمانی که شروع به جوشیدن کرد 

حرارت را کم میکنیم و به مدت 15 الی 20 دقیقه آن را هم میزنیم وآنگاه شعله را خاموش می کنیم

جوشاندن با حرارت زیاد ترکیبات مفید مثل ویتامین های شیر را نابود میکند .

ما که نمی خواهیم پول جیب خودمان را بسوزانیم.می خواهیم ؟

 psychometrist.ir  (تست های شخصیت و روانشناسی و پرسشنامه  ) 
وا چه حرفی میزنی مامانای ما همیشه شیر محلی میخوردن وقتی باردار بودن الان شهرستان ها شیر محلی میخورن ...

بالاخره ازصدتا سوال وتاپیک مسخره مادرشوهر وخواهرشوهر ک بهتره هرکیسی ی سوالی داره

بالاخره ازصدتا سوال وتاپیک مسخره مادرشوهر وخواهرشوهر ک بهتره هرکیسی ی سوالی داره

ولی بنظرم تو این دوران پاستوریزه بخوری مطمئن تره

تب مالت خیلی سخت و خطرناکه

مخصوصا که شما باردارم هستی


این کارما رو هم از فضای مجازی یاد گرفتید، وگرنه قبلا میگفتید حضرت عباس زد به کمرش     
ولی بنظرم تو این دوران پاستوریزه بخوری مطمئن تره تب مالت خیلی سخت و خطرناکه مخصوصا که شما باردارم ...

فقط همین امروز یه قلوپ شیرمحلی خوردم بقیش ازبیرون بوده پاستوریزه خریده بودم

فقط همین امروز یه قلوپ شیرمحلی خوردم بقیش ازبیرون بوده پاستوریزه خریده بودم

نوش جونت

چیزی نمیشه

بارداری بی خطر و ارومی داشته باشی☺☺☺☺

این کارما رو هم از فضای مجازی یاد گرفتید، وگرنه قبلا میگفتید حضرت عباس زد به کمرش     
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

انرژی خوانی

aaaaahelia | 2 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز