سلام من18سالمه
من اعتماد بنفس پایینی دارم و خجالتیم
این باعث میشه که بیشتراز اجتماع فاصله بگیرم
بشدت درونگرام
وهمه اینامعایب من هستن و ازارم میدن خیلی اوقات مانع پیشرفتم هستن
ازنظراعتمادبنفس هم اینطوربگم که از لحاظات دیگه درحدکافی ازش دارم جز ظاهری
یعنی حس میکنم زیبا یاجذاب نیستم
اتفاقا خیلی بهم میگن که زیبا ومتینم
گاهی خودمم نمیدونم چرافکرمیکنم کافی نیستم
به ی فرد علاقه دارم اما حس میکنم اونقدر زیبا نیستم که رودر رو باهاش ملاقات کنم
واقعا ازین همه کمبوداعتمادبنفس وگوشه گیری خسته شدم
ماه پیش بااینکه بینیم بی عیب بود عمل زیبایی کردم تاشایداعتمادبنفس بگیرم
اما زهی خیال باطل
ببخشیدطولانی شد