2777
2789

خوش به حالت😑

شاید بچرخه، اما احتمالش 50درصده دیگه

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من نی نیم بریچ بود،اینقدر ترسیدم سز بشم ک تو کل خونه چهاردست و پا میرفتم(دکترم گفته بود)یکماه بعدش رفتم سونو چرخیده بود،میچرخه😊

۳۵هفتگی اومدم بغل مامانم،چون پسر عجولی هستم و دوس داشتم زودتر مامانمو ببینم😊
آخه شنیدم تابزرگترمیشه احتمال چرخیدنش کمه چون جاش کوچیکترمیشه

من تو هفته ۳۰ سونو دادم...کم هس ولی محال نیس....میتونم وزن بچتو بپرسم 

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود
چندهفتگی گفتن بریچه؟

از اولش بریچ بود،تا دوماه قبل ک چهاردست و پا تو خونه چرخیدم،چرخید،سونو دادم سفالیک بود

۳۵هفتگی اومدم بغل مامانم،چون پسر عجولی هستم و دوس داشتم زودتر مامانمو ببینم😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز