2777
2789
عنوان

کمک نیاز دارم

100 بازدید | 26 پست

من واقعا گیج شدم میخوام کمکم کنید من رشتم انسانیه میخوام ببینم رشته های مدیریت سخته دوروز دیگ انتخاب رشتس و من موندم چیکارکنم خودم دوس دارم ولی از ریاضیش میترسم چون متنفرم و اصن ب ریاضی علاقه ندارم رتبم12000 شده بنظرتون روان شناسی میتونم غیرانتفاعی قبول بشم؟   

اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مدیریت رشته سختی نیست خیلیم ب نسبت رشته های دیگه ساده تره مخصوصا برای انسانیا ک حفظیاشون خوبه ریاضیش ...

ی خانومی میگف برا بچه های انسانی سخته


اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
خودت انتخاب رشته نکن حتما برو پیش مشاور تحصیلی خِبره. چقدر ادما به خاطر سرخود انتخاب رشته کردن با رت ...

من هم با دخترداییم ک دانشجو دانشگاه تهرانه مشورت کردم هم با استاده کنکورم ولی باز شک تو دلم میوفته


اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
ی خانومی میگف برا بچه های انسانی سخته

نه من خودم اقتصاد میخونم دوستم مدیریت همه درساشو دارم میبینم از این خبرا نیست

بعدشم دانشگاه با دانشگاه فرق داره مثلا دانشگاه ازادا ک مدیریت رو اصن بدون کنکور کردن از بس اسونه

من هم با دخترداییم ک دانشجو دانشگاه تهرانه مشورت کردم هم با استاده کنکورم ولی باز شک تو دلم میوفته

نه ترتیت بندی الویتاتو میگم.ببین بازار کار کدوم بهتره قشنگ تحقیق کن 

تازه از حبس برگشتم🕵️‍♂️
نه من خودم اقتصاد میخونم دوستم مدیریت همه درساشو دارم میبینم از این خبرا نیست بعدشم دانشگاه با دانش ...

برا غیرانتفاعی همش با ازمونه ازادو هنو ندیدم 


اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
نه ترتیت بندی الویتاتو میگم.ببین بازار کار کدوم بهتره قشنگ تحقیق کن

اولویتامو ک از دولتی شروع کردم اول روان شناسیارو زدم بعد مدیریت تو شبانه و غیرانتفاعی  ام همین ترتیبو رعایت کردم 

دعا دعا میکنم غیرانتفاعی روان شناسی قبول بشم بازم فک نکنم بااین رتبم


اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
برا غیرانتفاعی همش با ازمونه ازادو هنو ندیدم 

عزیزم سطح دانشگاه ازاد بالاتره غیرانتفاعی میخوای چیکار؟غیر انتفاعیا حتی دانشگاه هم نیستن موسسه هستن پول هم که میگیرن مدرکشونم اگه بهت گفتم مث مدرک سراسریه چرت گفتن مگر غیر انتفاعی های خیلی خوب مثل علم و فرهنگ بقیشون نه شما از بهترین مشاورها هم سوال کنی همین رو بهت میگن

عزیزم سطح دانشگاه ازاد بالاتره غیرانتفاعی میخوای چیکار؟غیر انتفاعیا حتی دانشگاه هم نیستن موسسه هستن ...

اره اولویتم علم و فرهنگه، اخه ازاد پولش میگن بیشتره بخدا گیج شدم میدونم ک ازاد قبولم اما اگ غیرانتفاعی ام قبول بشم مث چی تو گیر میکنم بینش


اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
اره اولویتم علم و فرهنگه، اخه ازاد پولش میگن بیشتره بخدا گیج شدم میدونم ک ازاد قبولم اما اگ غیرانتفا ...

من مشاور تحصیلی ام عزیزم البته برای رشته ریاضی 

سطح ازاد بالاتره وگرنه موسسه غیر انتفاعی ال طاها کجاش مدرکش سراسریه؟؟فقط اگه علم و فرهنگ قبول شدی برو

من مشاور تحصیلی ام عزیزم البته برای رشته ریاضی  سطح ازاد بالاتره وگرنه موسسه غیر انتفاعی ال طا ...

ال طه رواصن نزدم 


  یا مصاحبه دارن یا باید باچادر بری علم و فرهنگو زدمو بعد ارشاد  

اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز