2777
2789
عنوان

مامانای گل😍

57 بازدید | 5 پست

مامانای مهربون از تجربه هاتون یا خاطره خاصی اگه دارین از هفته آخر بارداریتون بگین چطور بود چطور گذشت

از دیگران شکایت نمیکنم بلکه خودم را تغییر میدهم   چونکه کفش پوشیدن راحتتر از فرش کردن تمام خیابان هاست  ....مبارزه انسان را داغ میکند و تجربه انسان را پخته  ..هر داغی روزی سرد میشود ولی پخته هیچ گاه خام نمیشود  

نه درد داشتم نه علايم نه انقباض نه هيچي . شب ١٠ ميرفتم ميخوابيدم تا ٦ صبح . كل روز راه ميرفتم هيچيييييي 🤣🤣🤣🤣

تو نيم ديگر من نيستي تمام مني ....👨‍👩‍👧♥️ 
نه درد داشتم نه علايم نه انقباض نه هيچي . شب ١٠ ميرفتم ميخوابيدم تا ٦ صبح . كل روز راه ميرفتم هيچييي ...

چه راحت بودی شما من خیلی درد دارم به زور راه میرم تا آشپزخونه وسرویس بهداشتی😅

از دیگران شکایت نمیکنم بلکه خودم را تغییر میدهم   چونکه کفش پوشیدن راحتتر از فرش کردن تمام خیابان هاست  ....مبارزه انسان را داغ میکند و تجربه انسان را پخته  ..هر داغی روزی سرد میشود ولی پخته هیچ گاه خام نمیشود  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه راحت بودی شما من خیلی درد دارم به زور راه میرم تا آشپزخونه وسرویس بهداشتی😅

هفته ٤١ تموم شد زايمان كردم 😂😂😂😂

ولي خوب شنيدم كه اونايي كه درد دارن زود زايمان ميكنند و راحت

تو نيم ديگر من نيستي تمام مني ....👨‍👩‍👧♥️ 
هفته ٤١ تموم شد زايمان كردم 😂😂😂😂 ولي خوب شنيدم كه اونايي كه درد دارن زود زايمان ميكنند و راحت

واییی چه طاقتی داشتین خودتو نی نیت😍😍

خدا از دهنت بشنوه منم زود زایمان کنم

از دیگران شکایت نمیکنم بلکه خودم را تغییر میدهم   چونکه کفش پوشیدن راحتتر از فرش کردن تمام خیابان هاست  ....مبارزه انسان را داغ میکند و تجربه انسان را پخته  ..هر داغی روزی سرد میشود ولی پخته هیچ گاه خام نمیشود  
واییی چه طاقتی داشتین خودتو نی نیت😍😍 خدا از دهنت بشنوه منم زود زایمان کنم

آمين عزيز دلم به سلامتي و با زايمان راحت بغل كني كوچولوت رو ♥️

از من بدتر پدرش هول بود🤣🤣🤣دخترم الانم مامانيه . عاشقشم عاشقشم عاشقشم . بزار بياد ميبيني چقدر دنيات قشنگتر ميشه .

تو نيم ديگر من نيستي تمام مني ....👨‍👩‍👧♥️ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش