2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تنبلی تخمدان داشتم پسر اولم دنیا اومد زایمان که کردم بعد یک سال و سه ماه پریود شدم فک می کردم مثل سابق پریودام سه چهار ماه یه بار پریود می شدم وقتی پسر دومم تو شکمم تکون خورد رفتم دکتر و اونوقت شانزده هفته بارداری 😁😁😁😁😁 من تو بارداریام حالت تهوع آنچنانی نداشتم 

خوش بحالتون

خوب من واسه پسر اولم خیلی سختی کشیدم خیلیییییی خیلی دوا درمان کردم حتی ای یو ای کردم باردار شدم ولی هفت هفته سقط شد چون قلب نداشت سه ماه بعد سقط به طور طبیعی پسر اولمو باردار شدم 

شما هم بچه می خای ؟؟؟؟

خوب من واسه پسر اولم خیلی سختی کشیدم خیلیییییی خیلی دوا درمان کردم حتی ای یو ای کردم باردار شدم ولی ...

اره عزیرم جار یم بار داره همش فکر میکنه حسودی میکنم

  
اره عزیرم جار یم بار داره همش فکر میکنه حسودی میکنم

ان  شاءالله خداوند به کرم و لطفش دامن شما رو هم سبز کنه 

خود من، خواهرم ازم بزرگتره ولی من زودتر ازدواج کرده بودم اون زودتر باردار شد ،خوب منم دلم بچه می خاست

نمی تونم بگم حسودی،ولی حسرت می خوردنشان جای اون بودم و منم بارها می شدم 

جاری تون بی انصافی و کنه خوب همه زن ها دوس دارن مادر شن و حسرت اون لحظه رو می خورن این چه حرفیه!

مشکلی برا باروری دارید ؟چند وقته اقدامید؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز