2777
2789
عنوان

ترس

| مشاهده متن کامل بحث + 319 بازدید | 46 پست

بزو دنبال درمان عزیز تا کی میخوای عذاب بکشی و لذت نبری و حالت بد شه 

خواهشا فردا صبح شروع کن روانپزشک خوب و روانشناس مجرب پیدا کن و درمانو استارت بزن

طول میکشه اما بهبود پیدا میکنی

درخواست دوستی قبول نمیکنم
بزو دنبال درمان عزیز تا کی میخوای عذاب بکشی و لذت نبری و حالت بد شه  خواهشا فردا صبح شروع کن ر ...

خيلي ساله اخه تا مياد بهتر شه يك چي ميشه ك بدتر ميشه حالا فردا برات ميگم بفهمي چقدر سخته  

قضاوت فقط کار خداست...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تو نی نی سایت بچرخ زمان میگذره

سعي ميكنم همين كارو كنم ولي دستم درد گرفته و چشام داره بسته ميشه😂ولي من نبايد بخوابم

اگ بغلش كنم بهتر ميشه نه؟بزاو بيدار شه باو خواب مهمتره يا من

قضاوت فقط کار خداست...
خيلي ساله اخه تا مياد بهتر شه يك چي ميشه ك بدتر ميشه حالا فردا برات ميگم بفهمي چقدر سخته  

عزیزم برو برای درمانت. چون واقعا اذیت میشی اینطوری. فردا بگو بدونیم چی بود کنجکاو شدم بدونم. 

خدایا چگونه عاشقت نباشم وقتی تو دیدی و پوشاندی،و مردم،،، ندیده "فریاد میزنند".🍃

عزيزم اينكه بخاطرش تاپيك ميزني و دوباره ترستو مرور ميكني مطمئن باش تشديدش ميكني. خودتم الان گفتي باز حالم بد شد 

توصيه من اينه. كلا بزرگش نكن. تاپيك نزن راجع بهش. مرورش نكن تو ذهنت. بزار كم كم پاك بشه. بهش بال و پر نده تو ذهنت


از قدرت ذهن خبر نداري مثكه

اين ترسا همش از ذهنت منشا ميگيره.ذهنتو مهار كن

دخترم تاج سرم 👧😍.   پسرم قند عسلم 👶🏻😍.  خدايا شكرت 
عزیزم برو برای درمانت. چون واقعا اذیت میشی اینطوری. فردا بگو بدونیم چی بود کنجکاو شدم بدونم. 

اره حتما يادم بنداز من حافظم ضعيفه 😂

قضاوت فقط کار خداست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز