2777
2789
عنوان

ترس

| مشاهده متن کامل بحث + 319 بازدید | 46 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم فوبیا با سوره و نمازو این چیزا اکی نمیشه ادم دست خودش نیست واقعا

من خيلي سعي كردم ولي همش حس ميكنم الان دوباره تكرار ميش و دلم ميخواد زار بزنم

قضاوت فقط کار خداست...
من خيلي سعي كردم ولي همش حس ميكنم الان دوباره تكرار ميش و دلم ميخواد زار بزنم

توذبالکن چیزی دیدی واقعا؟

اگه دلتون خواست بخاطر سلامتی دخترم یه صلوات مهمونم کنید مهربونا.حاجتروا شید انشاالله  
منم اینجوریم دقیقا مثه تو تا ساعت ۶که هوا روشن بشه بیدارم

امضات 😣😢😢انشاالله به زودی دوباره مامان میشی

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
من خيلي سعي كردم ولي همش حس ميكنم الان دوباره تكرار ميش و دلم ميخواد زار بزنم

منم از همه چی میترسم از روح از جن از حشرات با اینکه تا بحال هیچ چیزی به چشم ندیدم حتی شوهرمم خونه ست تا بیداره مشکلی ندارم به محض اینکه فهمیدم خوابش برده ترسم شروع میشه

حتی با صدای یخچال از جام میپرم

و بلاخره من هم مامان شدم توروخدا برای سلامتی نی نیم دعا کنین😍😍😍
پرده ضخیم بزار که پنجره هات دیده نشه بعدم پشتتو بکن بخاب

پردم ضخيمه تازه دولايه زيرش پارچه زدم ن باو پشت ك اصلا رو ب رو ميخوابم اخه اينكه همش پشتم حسش كنم خياي بدتره

قضاوت فقط کار خداست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز