سلام خوبيد ميخوايم مسابقه صندلي داغ بزاريم
هر روز يا هر هفته حالا ببينيم استقبال چطوريه از قبلش ميگيم كه اندفعه نوبت كيه
صندلي داغ بازي كه همه جمع ميشن يك نفر رو صندلي ميشينه و بايد ب همه سوالات كه ميپرسن ازش جواب بده
نظر شما چيه دوست داريد اين بازيو يا ن
اگه اره دوست داريد هر چند وقت يكبار باشه و كيا اولين نفرات باشن؟