2777
2789
عنوان

یک اشتباه😢😞

| مشاهده متن کامل بحث + 356 بازدید | 32 پست
چشم عزیزم ایشالا که چیزی نمیشه شمام واسه من دعا کن منم از دیشب داغونم 😭😭

ممنونم مهربونم. منم از ته دلم برات دعاااااا میکنم انشالله ک خدا تو رو حاجت روا کنه

زندگی زیباست🌷🌷🌷🌷🌷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ویتامین آ در سه ماه اول بارداری خوب نیست. اما فک نکنم منجر به سقط بشه. زیادش خوب نیست.

اره عزیزم درسته .متاسفانه من نمیدونستم و با یک اشتباه این اتفاق افتاد .حالا درمونده شدم نمیدونم چکار کنم 

زندگی زیباست🌷🌷🌷🌷🌷
اره عزیزم درسته .متاسفانه من نمیدونستم و با یک اشتباه این اتفاق افتاد .حالا درمونده شدم نمیدونم چکار ...

میگن روی اعصاب بچه تاثیر میذاره اما با یکی فکر نکنم چیزی بشه.اگر مداومت کنی و ویتامین آ خونت بالا بره زیاد و .... فک نکنم با یک قرص اینجوری بشه.نگرانی بدتره.استرس به خودت راه نده

دلت به ره قوی دار ، رسیده وقت ایثار

الهی خود نی نی تو برات حفظ میکنه.یه سر دکتر زنان برو.اما خدا بزرگه خدا حفظش میکنه تو دلت.

منم برای سلامتی جفتتون آیه الکرسی میخونم

خداوندا دخترم سالم و صالح باشه در پناهت.همه منتظرا زودی نی نی دار شن الهی.
الهی خود نی نی تو برات حفظ میکنه.یه سر دکتر زنان برو.اما خدا بزرگه خدا حفظش میکنه تو دلت. منم برای ...

الهی فدات شم مهربونم ممنونم ازت .امروز عصر نوبت دکتر دارم دعا کن دکار چیزی بگه ک دلم اروم بگیره

زندگی زیباست🌷🌷🌷🌷🌷
بهش فکر نکن بسپار به خدا انشاالله چیزی نیس با یه قرص جنین به این کوچولویی چیزیش نمیشه

همه امیدم ب خداست تا امروز برم دکتر ببینم چی میگع شاید یکم اروم شدم

زندگی زیباست🌷🌷🌷🌷🌷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز