2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بیمارستان اقبالم

هموتحا روانپزشک میومد گرفتم نامه رو

ولی دکترم گفت اگه نداد هم نگران نباش

چون سز انتخابی بودم

هفته بعد هم زایمانمه


یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور❤️

اره عزیزم همه جا همینه چون دیگه نمیذارن اختیاری سزارین بشی،مگر اینکه شرایط زایمان طبیعی رو نداشته باشی،میگن از روانپزشک نامه بگیر که بگه شما ترس از زایملن طبیعی داری تا سزارین کنن 

اره عزیزم همه جا همینه چون دیگه نمیذارن اختیاری سزارین بشی،مگر اینکه شرایط زایمان طبیعی رو نداشته با ...

خداروشکر باز به تهران که با نامه روانپزشک قبول میکنن

من از مشهد اومدم تهران برا سزارین

اونجا به هیچ صراطی مستقیم نیستن

همه بیمارستانهای خصوصیش

یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور❤️
گفت از روانپزشك نامه بگير وگرنه عملت نميكنن

ببخشیدمگه بیمارستان روانشناس داره؟نمیشه ازبیرون گرفت؟من هم میخام سزارین بشم البته هنوزباردارنیستمامیخام دکتربرم.

خداروشکر باز به تهران که با نامه روانپزشک قبول میکنن من از مشهد اومدم تهران برا سزارین اونجا به هی ...

ای بابا خیلی سخت شده،کم استرس داریم تو این مدت،باید فکر اینم بکنیم،منم سز میخواستم ولی دکترم گفت نمیشه خودت انتخاب کنی منم میترسم ولی دارم تحقیق میکنم راجع به طبیعی ببینم میتونم یا نه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز