2789
عنوان

بحران جدید😐

| مشاهده متن کامل بحث + 731 بازدید | 58 پست
چه پررو پسره! دست به سینه نشسته که زنش براش کار کنه چرا پسرا فکر میکنن زن آدم مادر دومه آدمه؟؟!! جم ...

بیا بریم بزنمیش😂

موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند. 

خوبش کردی مرتیکه کور

پسرای دهه شصت خیلی پرو شدن زن

 جوون تر از خودشون با حداقل ده سال تفاوت سنی میگیرن

بچه و کم سن و سال بعد توقع دارن در حد مادرشون کدبانو در حد یه مجری تلویزیون سر و زبون دار در حد یه پو رن استار تو رختخواب باشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به به !!! سلام دوستی جان ☺️ دلتنگت بودیم واقعا 🌷 خوشحالم میبینمت ❣️

سلام عشقمم.فدایی داری.منم همینطور😍😍😍😚😚😚

اره واسه یه مدتی رفته بودم😊😊

میدونی خوشبخت ترین زوج دنیا کیه؟خنده و گریه......به ندرت باهم دیده میشن اما وقتی باهم دیده میشن اون بهترین لحظه ی زندگیه
اره ولی منگلا فکر میکنن چون سنش کمه تا الان با کسی نبوده مثلاااا😒

عاره دقیقا 👍

دفتر خاطرات 6 سال قبلمو پیدا کردم :) همش نوشتم کاش من و علی تا آخر عمر با هم بمونیم :|                  حالا نموندنمون هیچ :(          چرا هر چی فکر میکنم یادم نمیاد علی کیه ؟  :/
عه جیلو برگشتی 😍😍

سلام عشقممم.آره عزیزم.واسه یه مدتی رفته بودم😍😍😍😍😍

میدونی خوشبخت ترین زوج دنیا کیه؟خنده و گریه......به ندرت باهم دیده میشن اما وقتی باهم دیده میشن اون بهترین لحظه ی زندگیه
تو حرف بدی بهش نزدی. خوب کردی بهش گفتی. مامانتم چند روز دیگه یادش میره اینجوری   نگات میکنه

مسی قشنگم نظر لطفته😍😘

موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند. 
خوبش کردی مرتیکه کور پسرای دهه شصت خیلی پرو شدن زن  جوون تر از خودشون با حداقل ده سال تفاوت ...

اینووووو خوبببب اومدی

بخورمت 😁😘😍

موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند. 

پسره چقدر بپه اس که میشینه بای همه از زنمش بدمیگه

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز