شیدوک مدیر استارتر عضویت: 1396/12/02 تعداد پست: 342 عنوان آزمایش 32 بازدید | 0 پست سلام. هفته هشتم بارداری هستم و آزمایش GTT دادم. قند ناشتام ۷۸ بود. و بعد یه پودر دادن که با آب قاطی کردم .یک ساعته ۱۴۱ و دو ساعته ۸۵. نظرتون راجع به این نتیجه چیه؟ قند دوساعته کنارش زده L 1397/05/07 | 18:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب