2777
2789
عنوان

عزیزان کمگ

83 بازدید | 15 پست

25خردادعادت شدم5تیر دوباره شدم ولی3روزه میخوام بدونم علتش چیه

واینکه الان3روزه فقط لک بینی دارم خونریزی ندارم چیکارکنم راهش بازبشه بیاد؟؟؟؟

عشقم💖تاابد عاشقتم مرد باوفای من💓

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پودرشو بگیرم؟؟؟خودتون تاثیرشو دیدین؟

ریپلایش کن سوالت رو ببینه 

   ᴛʜɪɴᴋ ʙɪɢ ʙʟɪᴇᴠᴇ ʙɪɢ ᴀᴄᴛ ʙɪɢ       ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ʀᴇsᴜʟᴛs ᴡɪʟʟ ʙᴇ ʙɪɢ                                                                          تاپـیك روزانه صلوات 🌱🌸🌱    
بنظرتون ازچی میشه؟


برا اینکه باز شه دم کرده غلیظ زعفرون بخور و قرص آهن

اما حتما برو دکتر سونو بده

   ᴛʜɪɴᴋ ʙɪɢ ʙʟɪᴇᴠᴇ ʙɪɢ ᴀᴄᴛ ʙɪɢ       ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ʀᴇsᴜʟᴛs ᴡɪʟʟ ʙᴇ ʙɪɢ                                                                          تاپـیك روزانه صلوات 🌱🌸🌱    

برید عطاری بگید اسطخودوس میخوام پودر نیس همینطوری خشک شده اش هس 

بله من امتحان کردم اما خب مث مشکل شما نداشتم اما منظم شده بود خ دقیق ولی خونریزیم بیشتر شده بود

یه مدت امتحان کنید اصلا عوارضی نداره برای حفظ ارامشم خ خوبه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز