2777
2789
عنوان

راسته که میگن...

242 بازدید | 14 پست

اگه تو دوران بارداری به ماه گرفتگی نگاه کنی و به هر جای بدنت دست بزنی دقیقا همون قسمت بچه لکه تیره رنگی میوفته؟؟؟

دیشب ماه گرفتگی شده بود من نیگا نکردم و واقعیتش حتی میترسم ویدیو یا عکس ماه گرفتگی رو نیگا کنم 

ایا واقعا حقیقت داره یا خرافاته؟

🍃🌸اَللّهُمَ صَلّ عَلی مُحَمَّد وَآله مُحَمَّد وَ عَجِل فَرَجَهُم🌸🍃

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

صفحه اول نی نی سایت

دیروز یه مطلب در رابطه با بارداری و ماه گرفتگی نوشته بود

مایل بودید  بخونیدش

ماه هاست دنیا دارد ضدعفونی می شود                                                       گویی مهمان ویژه ای  در راه است ....

شک نکن 

خرافاته

من بلوچم زبانم بلوچی لباسم بلوچی فرهنگم بلوچی وطنم ایران مکران بلوچستاااان 😍افتخارم اهل سنتم😍بااحترام درخواست دوستی پذیرفته نمیشود❌کاری داشتین تاپیکام درخدمتتونم

https://www.ninisite.com/article/8736/ماه-گرفتگی-و-بارداری

الو سلام ببخشید منزل خداست؟ منم همون مزاحمی که اتفاقا آشناست*هزاربار دلم گرفته این شماره رو*ولی چرا هنوز پشت خط در انتظار یک صداست*شماکه گفتی واجبه جواب سلام هرکسی*چی شد به مارسیدبازحساب بنده هاجداست*اجازه میدی که برات یه کم دردودل کنم*آخه شنیدم که فقط اسم تو مرهم وشفاست*حتی اگه چیزی نگی کلی دلم سبک میشه*چون میدونه که میشنوی وقتی تو این حال و هواست*الو دوباره قطع و وصل سیم ها شروع شده*خرابی از دل منه یا شاید از این سیم هاست*الو منو ببخش اگه بازم مزاحمت شدم*دوباره زنگ میزنم تا خدا خداست
من امتحان کردم همون قسمت پسرم لک شده.الان 3سالشه هنوز هست

وای،، من ماهو نگاه نکردم ولی همه جامو دست زدم 

خدایا هزاران بار شُکر...بابت فرشته ای که تو زندگیم آوردی...پسرم آرزوی برآورده شده ی منه...خدایا به حق خداییت قسمت میدم پسرم همیشه سالم و تندرست و خوشبخت باشه و به همه ی منتظرا هم یه بچه ی سالم بده👪

😂😂😂 تازه راحت شده بوديم از اين سوال 

ديشب بيچاره شده بوديم يكي درميون يكي اين سوالو ميپرسيد 

عزيزم خرافاته ربطي نداره بجاي سوال پرسيدن اينجا همين سرچو تو گونل ميكرديد كلي مطلب علمي مياورد براتون 

شما حق ندارید از طرف مقابلتون انتظار داشته باشید که گذشته نداشته باشه  ... ‏اما این حق رو دارید که وقتی باشماست گذشته رو تموم کرده باشه
من امتحان کردم همون قسمت پسرم لک شده.الان 3سالشه هنوز هست

ربطی به امتحان شما نداره. 

بعد این چه امتحانی بوده آخه؟ آزمایشات علمیتون رو روو بچه هاتون انجام ندین. :))

به طور غریبی دنیا داره پر میشه از آدمهایی که کنترلی روی رفتار و زندگی خودشون ندارن، ولی شدیداً اصرار دارن رفتار و زندگی دیگران رو کنترل کنن.
😂😂😂 تازه راحت شده بوديم از اين سوال  ديشب بيچاره شده بوديم يكي درميون يكي اين سوالو ميپرسيد ...

خواستم ببینم کسی تجربه داشته یا نه 

به هر حال اگه ١درصدم این اتفاق برای کسی افتاده و روی بچش لک افتاده ادم باید بیشتر احتیاط کنه

🍃🌸اَللّهُمَ صَلّ عَلی مُحَمَّد وَآله مُحَمَّد وَ عَجِل فَرَجَهُم🌸🍃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز