2777
2789
عنوان

قرص جلوگیری

| مشاهده متن کامل بحث + 501 بازدید | 31 پست
عیبی نداره عزیزم عذر خواهی میکنی چرا؟  آره مشکلی برای بارداری ایجاد نمیکنه. کاندومم نیازی نیست ...

مرسی عزیزم از پاسخت .ینی هیچ دخالتی نداره تو بارداری؟؟اینجوری که خیییلی خوبه!!!!من دگ داشتم دیوونه میشدم چون کاندوم ب همسرم نمیسازه قرصم ب من😣😣😣😣شرایط بدی بود اول زندگی😂بعد هزینش چقدره تقریبا.دردسر نداره منظورم اینه ک اذیت کنه چیزی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مامان من با ای یو دی منو حامله شده 

وای  

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
مرسی عزیزم از پاسخت .ینی هیچ دخالتی نداره تو بارداری؟؟اینجوری که خیییلی خوبه!!!!من دگ داشتم دیوونه م ...

نه واقعا مشکلی برای بارداری ایجاد نمیکنه، هزینه هاشم وقتی من گذاشتم انواع و اقسام داشت از ۱۵ هزار تومن تا ۱.۵ میلیون تومن. از دکترت بپرس انواعشو با جزئیات برات میگه 

قربونت 😘

وقتی در احتیاط افراط میشود و در بیان فضیلت زیاده رویی بدانید این ها سرپوشیست برای انجام خطا.
نه واقعا مشکلی برای بارداری ایجاد نمیکنه، هزینه هاشم وقتی من گذاشتم انواع و اقسام داشت از ۱۵ هزار تو ...

اااا چ خوب😍😍😍خخخییییییلی لطف کردی بهترین راهنمایی زندگیم بود😂😂😂😂😂برم خبر خوش و بدم ممنون 😘

اااا چ خوب😍😍😍خخخییییییلی لطف کردی بهترین راهنمایی زندگیم بود😂😂😂😂😂برم خبر خوش و بدم ممنون 😘

خواهش میکنم عزیز دلم موفقی باشی 😍😍😍😍😍😍

وقتی در احتیاط افراط میشود و در بیان فضیلت زیاده رویی بدانید این ها سرپوشیست برای انجام خطا.
خیلی خوبه اینجور ...ایودی درد داره .چ جوریاس؟؟؟ تا چن وقت باید جلوگیری ام داشته باشی باهاش مطمئن هس ...

از بقیه ی راه ها مطمئن تره اما خطا هم داره دیگه،مثل بقیه.

موقع گذاشتن یه مقدار درد داره که قابل تحمله

بعدش تا چند بار اگه مسی باشه قاعدگیت رو سنگین میکنه، اگه پروژسترون دار باشه که گرون تره حتی سبک تر هم میکنه

به جز چند روز اول، بعدش اصلا حس نمیکنی که وجود داره. فقط باید نخش رو که از سرویکس بیرونه چک کنی. همین

وقتی در احتیاط افراط میشود و در بیان فضیلت زیاده رویی بدانید این ها سرپوشیست برای انجام خطا.
چن وقتی ی بار باید رف چکاپ نخشو خودمونم میتونیم چک کنیم مشخصه؟ 

آره خودتون میتونید چک کنید

هر ۳ ماه اگه اشتباه نکنم میگن برای چک اپ برید، مطمئن نیستم البته عزیزم

وقتی در احتیاط افراط میشود و در بیان فضیلت زیاده رویی بدانید این ها سرپوشیست برای انجام خطا.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز