2777
2789
عنوان

متفورمین

| مشاهده متن کامل بحث + 15003 بازدید | 43 پست
به من روزی سه تا داده  چرا انقد زیاد اخه

ازش سوال میکردی خب. فک کنم روزی سه تا خیلی قندت بیفته که😮😮روزی دوتام ادم نمیتونه بخوره. حتما بهش بگو روزی دوتا فک نکنم خوب باشه زیادشم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله عزیزم  این قرصا داده که باردار بشم مثلا  همراه با اسید فولیک

ب منم اسید فولیک داده باردار که شدم اون قرص قطع کرد چون دیگ تنبلی نداشتم و اسید فولیک ادامه دادم. ولی برابعضیا میگه استفاده کنید چون بارداری فک نکنم ضرر داشت باشه

من خیلی هارو دیدم بعد ۲ ماه ۳ ماه نتیجه گرفتن انشالله توام بگیری

اخه موضوع اینجاس که من اصلا مشکل قند ندارم  من وقتی بیدار بشم برم باشگاه برگردم بازم قندم نمیا ...

خب منم ازبعد خوردن قرص میگم قندت بهم میریزه دیگه منم اگ یه روز نخورم مشکلی ندارم ولی بخورمش قندم میوفته

خدایا بعد سه سال انتظار فقط میتونم بگم شکرت عااااااشقتم خدا جوووونم😍😘
ای بابا خدااا 😓😓

برامنم روزی سه تا نوشته بود ولی نمیتونستم. یکیشم بعد ٢سال بدنم هنوز عادت نکرده شما به سیستم بدنت نگاه کن که میتونی یانه.به نظرم گلای وانس مصرف کنی خیلی بهتره یه بسته صدتاییش۴۵ت مثه متفورمین دهنو خشک نمیکنه حالت تهوع هم نمیگیرتت وهم اینکه خارجیه و تاثیرش بیشتر😊

خدایا بعد سه سال انتظار فقط میتونم بگم شکرت عااااااشقتم خدا جوووونم😍😘
خب منم ازبعد خوردن قرص میگم قندت بهم میریزه دیگه منم اگ یه روز نخورم مشکلی ندارم ولی بخورمش قندم میو ...

من الان می خوام باردار بشم اینو بهم داده 

میخورم اگه نتونستم میگم عوضش کنه

والا منم دکتر پوست برام نوشت .گفت برای تنظیم قاعدگی و تنظیم هورمون هست. انتظار داشتم لاغرم کنه که نک ...

 سلام. ببخشید منم جوش میزنم دردناک و جاهای قرمزی شم طولانی مدت میمونه. شما خوب شدین با این قرص؟ لطفا جواب بدین😿

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792