2777
2789
عنوان

کیا یادشونه😍😍😍

123 بازدید | 12 پست

کیا یادشونه😆

بگودوچرخه...سیبیل بابات میچرخه

بگوفرانسه...بابات قد آدامسه

بگوخاک انداز...خودتو جلو بیانداز

بگومتکا...بخور از این کتکا

بگوبادبزن...بروسرکوچه داد بزن

بگوپنیر...برو یه گوشه بمیر

بگوشامپو...بیا بغلم گامبو.. 

بگوسه هفتا بیس و یکی...خاک تو سر تو یکی

بگوچاقو...برو بچه دماغو

بگواشرف...دلم برات قش رف

بگوداوود...لای دهنت وا موند

بگو پنکه...تنبون بابات تنگه

بگو آدامس...بپر تو آمبولانس

بگو فیتیله...فردا تعطیله

بگوبشکه...سیبیل بابات خشکه

بگوپشتی...چرا منو کشتی

بگومرسی...بچه خرسی

بگوگلابی...رییس مسترابی

بگودمپایی...برو بغل زندایی

بگوصابون...لیز بخور برو تو خیابون

بگو عدسی ...فردا مرخصی

بگولوبیا...فردا زود بیا

بگو7...سرت کلاه رف

بگو2...بقیش بدو

بگو جاسیگاری...فردا میری خواستگاری

بگوگاری...شتلق(یه سیلی زدم یادگاری)

بگو1...بترک

بگومسخره...اسم بابات اصغره

بگوهلو...بپر تو گلو

بگوکشتی...بیا بغلم مشتی

بگو راسد میگی...کاستو بیار ماس بگیر

بگو کشتی...با نامزدت میگشتی

بگوحقته ...فردا شب عقدته

بگو کشتی...من خوشکلم تو زشتی.

یاد اون دوران که با این حرفا خوش بودیم،بخیر😂😂😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هرگز دوست ندارم برگردم به اون دوران همش محرومیت همش خفقان بدون هیچ امکاناتی سوختیم ما دهه شصتیا

نمیدونم هرکی ی نظری داره

انشااله الان دنیا ب کامتون باش ❤❤❤

وا چرا جنایی کردی گیلاس جونم

نمیدونم

اصلا شعراشو خوندم بوی کاپشن خیس خورده و اشغال تراش تو جامیز و نارنگی گندیده ته کیف مدرسه، اومد تو سرم. 

از بزرگترین ارزوهام این بود که تو هرسالی جز دهه شصت دنیا اومده بودم

هرگز دوست ندارم برگردم به اون دوران همش محرومیت همش خفقان بدون هیچ امکاناتی سوختیم ما دهه شصتیا

 

واقعا منم بیزارم از اون دوران . نه بچگی فهمیدیم نه نووجونی 

زن بودن‌ خیلی‌ قشنگه‌! چیزیه‌ که‌ یه‌ شجاعت تموم‌ نشدنی‌ می‌خواد! یه‌ جنگ که‌ پایان‌ نداره‌! خیلی‌ باید بجنگی‌ تابتونی‌ بگی‌ وقتی‌ حوا سیب ممنوعه‌ رو چید گناه به‌ وجود نیومد، اون‌ روز یه‌ قدرت باشکوه‌ متولد شد  که‌ بهش نافرمانی‌ می‌گن‌!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز