2777
2789
عنوان

تروخدابیاین

94 بازدید | 13 پست

دخترپنج ماهموبردم دکترپوست بخاطرحساسیتش بازم پمادوشربت دادالان که نگاه کردم دیدم یه جاهایی ازبدنش کهیر زده بخدااشکام بندنمیادوقتی میبینم بادستای کوچولوش بدن نحیفشومیخارونه دلم ریش ریش میشه خیلی مظلومه

  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مطمنم

والا من بچم دون میزد چون وسط گرما بود.بعدش ترنجبین میدادم فوری خوب میشد.هرچی پماد ابنا دکترا میدادن فایده نداشت.تو کمتر بیست و چهار ساعت میرفت.فقط میدونم ترنجبین معرکه است و هیچ ضرری نداره حتی به بچه چله بدی هیچی نمیشه

قرمزوبرجسته س اندازه یه بندانگشت

فقط میدونم بچه کوچولو پوستش لطیفه فوری جواب میده.من که والا بهمن پیچ گرفتم میجوشونیش اروم میمالی رو پستش از آب جوشیدش هرچی دون و اینا میره.من دون های قرمز میزد.چون تو دمای ۷۰ درجه به دنیا اومد مال من گرمی بود

فقط میدونم بچه کوچولو پوستش لطیفه فوری جواب میده.من که والا بهمن پیچ گرفتم میجوشونیش اروم میمالی رو ...

ممنون ازتجربت استفاده میکنم امیدوارم نتیجه بگیرم بچه بزرگ کردن همش مکافات دلم براش می سوزه طفلک

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز