2777
2789
عنوان

فوليك اسيد

163 بازدید | 14 پست

سلام خانوما من هفته ٨ هستم.. ديروز دكتر بودم و بهم گفت فوليك اسيد ١ بخورم.. گفت بايد از اول بارداريت ميخوردي.. ولي خب بهم نگفت بايد بخوري.. تازه شروع كردم به خوردن فوليك اسيد الان خيلي نگرانم براي اون موقع كه نخوردم.. اتفاقي پيش نمياد؟؟ كسي بوده نخورده باشه؟

استرس به خودت وارد نکن ان شاالله چیزی نشده و نمیشه ولی استرسی که شما گرفتی اگه تا حالا چیزی نشده خدای نکرده با این استرس مشکلی پیش میاد بسپر به خدا و از الان مرتب بخور

🙂💕 خدای منم خیلی بزرگه 💕🙂⚘⚘⚘⚘نگران فردایت نباش خدای دیروز و امروز خدای فردا هم هست ... ما اولین بار است بندگی می کنیم ولی او قرنهاست که خدایی می کند ، اعتماد کن به خدایی او⚘⚘⚘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اشکالی نداره عزیزم. از این بعد هر روز بخور

فولیک اسید یا ویتامین B9 توی غذاها هم به وفور یافت میشه. از طریق غذا دریافت کردی. نگران نباش

لطفا درخواست دوستی ندید. اگه کار مهمی دارید ریپلای کنید

عزیزم عضو جدید نینی سایتی  

تاپیک های مربوط بارداری بخون روزی 10 تا تاپیک در این مورد هست چی بخورن چی نخورن بیشتر تو تاپیک بارداری برو بیشتر از دکترا میدونن

 psychometrist.ir  (تست های شخصیت و روانشناسی و پرسشنامه  ) 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز