2777
2789
عنوان

زلزله ی دیروز

538 بازدید | 32 پست

چند دوزی بود ک پس لرزه های کوچولو رو حس میکردم ولی دیروز بد جوری لرزید . دوباره یاد زلزله پارسال افتادم. همون ترس ها و همون غافلگیریا.  دیگه خسته شدیم. همش استرس دارم.تو این وضعیت ادم بچه ی کوچیک داشته باشه و تو طبقه پنجم اپارتمان زندگی کنه خیلی سخته

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


واي نگين من هنوزم زلزله ي تهران يادم ميادميترسم  اينجاكم بود كرمانشاه خيلي وحشت ناك بود واي خدانكنه دلم ازاتفاقاي بد ميگيره

يه جوري باادم رفتارنكنين كه اگه بلايي سرتون اومد دلمون خنك شه !  تاوقتی باکفش کسی راه نرفتین راه رفتنشو قضاوت نکنین   
واي نگين من هنوزم زلزله ي تهران يادم ميادميترسم  اينجاكم بود كرمانشاه خيلي وحشت ناك بود واي خدا ...

زلزله تهران تا مرز سکته رفتم برگشتم هنوزم میترسم 

تاپیک هر روز: روی اینجا کلیک کنید و خداوند سر آفرید که روی گردن باشد نه در باسـن دیگران ... نمیدونستید بدونید گلم   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز