roseme مدیر استارتر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 1046 عنوان کیست 45×51م.م 243 بازدید | 19 پست سلام دوستان من ۸ ماهه اقدام به بارداری کردم موفق نشدم و اینکه رفتم سونو تخمدان راستم کیست 45×51م.م دارم به نظر تون علت باردار نشدنم همینه من پریود هام منظم و فقط ماه پیش ۸ روز عقب افتاد برای اولین بار کسی می تونه کمکم کنه 1397/04/30 | 22:59 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
جانیار عضویت: 1395/12/02 تعداد پست: 8341 منم كيست داشت تخمدان راستم ولي باردار شدم بالاخره مامان جانان كوچولو شدم خدايا شكرت🙏🙏
roseme مدیر استارتر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 1046 دکتر چی گفت؟ فردا میخوام ببرم پیش دکتر امروز رفتم سونو
roseme مدیر استارتر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 1046 منم كيست داشت تخمدان راستم ولي باردار شدم خب چ سایزی دکتر ب من گف تا ۲ مشکلی نیس بالا۲ سخت میشه حالا نمی دونم منظورش سانتی متر بود یا میلی متر
درانتظارمعجزه عضویت: 1396/09/13 تعداد پست: 4542 اگه تنبلی نداشته باشی با کیست هم باردار میشی خدایا شاد کن هرانکس که دلش شادنیست
نازگل123 عضویت: 1396/05/10 تعداد پست: 74315 فردا میخوام ببرم پیش دکتر امروز رفتم سونو حالا باید بهت ازمایش بده نوعش رو مشخص کنه و احتمالا سونوی واژینال و عکس و اینا
roseme مدیر استارتر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 1046 اگه تنبلی نداشته باشی با کیست هم باردار میشی خب تنبلی چ طور مشخص میشه ؟؟؟؟
طلوع29 عضویت: 1392/09/13 تعداد پست: 6249 نگفته چه نوع کیستیه؟ خدایا شکرت بخاطر گل بهشتی که بهم دادی...
roseme مدیر استارتر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 1046 حالا باید بهت ازمایش بده نوعش رو مشخص کنه و احتمالا سونوی واژینال و عکس و اینا ای بابا
roseme مدیر استارتر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 1046 نگفته چه نوع کیستیه؟ نوشته دارای جدار نازک و فاقد سپتا
roseme مدیر استارتر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 1046 فقط دعا کن اندومتریوز نباشه ای بابا کاش مشخص میکرد نوعشم
roseme مدیر استارتر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 1046 با همون سونو خب تو این سونو ک چیزی ننوشته یا من متوجه نمیشم