2777
2789

بنظرم اهمیت ندی همچین وابستت میشه ک یهو توتم نری سمتش میاد سمتت تجربه ثابت کرده ب طرف کسی زیاد بری ازت فرار میکنه ولی ب طرف کسی زیاد نری وابستت میشه عاشق رفتارات میشه بنظرم خودت باش نقش بازی نکن بزار عاشق وجودت بشن ن عاشق نمایشت اینجوری کیفشم بیشتره

خدایا تورو قسم ب جان عزیزت حضرت زهرا س ب همه منتظرا بچه سالم بده دلشون رو شاد کن،خدایا کسی رو منتظر نزار،خدایا خالق ما هسی پس خودت خوشبختی هممون رو تکمیل کن نزار بخاطر بچه کسی دلش بشکنه😢😢😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پگووولی مگولی تو کجایی ؟!؟!😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

عزززییزززززووووووووممممم  

من ی چن وختیه رجوع کردم ب سایت از این ب بعد زیاد میبینیم  

میگن تو جهنم یه اتاق هست پُر بچه مهمون  
همین مسی  هارو میگی طرف علاقه نشون نمیده ویگه😖 بگو مرسی میسی حداقلللل 😁😁😁😁

میسیییی بانوووو😘

موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند. 
بنظرم اهمیت ندی همچین وابستت میشه ک یهو توتم نری سمتش میاد سمتت تجربه ثابت کرده ب طرف کسی زیاد بری ا ...

ممنون عجقم😍😘

موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند. 
انتخاب کردی دوستش داری؟ برای ازدواج می خواهی؟یا برای درددل کردن وخوش بودن ونیازهای عاطفی؟ فکر عواق ...

باو هنو من بچه هسدم

فقط چون خودم احساسیم خعلی

گفتم اونم وابسته شه نزاره بره😓

موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند. 
عزززییزززززووووووووممممم     من ی چن وختیه رجوع کردم ب سایت از این ب بعد زیاد میبینیم &nb ...

خوب کردی عشقم خیلی وقته نبودی شمعدونیا هوار میزدن 😍😍😍

《••°♧👑سوگلی السَلطَنه بانویِ اَولِ دَربار👑♧°••》خدایی سگل دیگه خیلی داغانه همون سوگول صدام کنین😥😥(سوگل درسته).(( خودم خواستم))
ممنون عجقم😍😘

بضی وقتا ندونسه کسیو وابسته خودمون میکنیم وقتی میفهمیم چقد لذت بخش میشه برات ارزو میکنم ک ب خواسته های دلت برسی عزیزم


خدایا تورو قسم ب جان عزیزت حضرت زهرا س ب همه منتظرا بچه سالم بده دلشون رو شاد کن،خدایا کسی رو منتظر نزار،خدایا خالق ما هسی پس خودت خوشبختی هممون رو تکمیل کن نزار بخاطر بچه کسی دلش بشکنه😢😢😢
عزیزم میشه بگی چندسالته؟ اخربچه دختر به زیر 9سال میگن.

من ۱۷ هسدم

عععع چ زوود بزرگ شدم

بعدشم هدف ازدواج اون باید بیاد بگه من ک نباس برم بگم بیا منو بیگیر زشته😒

موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند. 
بضی وقتا ندونسه کسیو وابسته خودمون میکنیم وقتی میفهمیم چقد لذت بخش میشه برات ارزو میکنم ک ب خواسته ه ...

فدات بشم عشقممممم

همچنین برای تو

و همه ی عاشقااااا دنیاااا

موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند. 
من ۱۷ هسدم عععع چ زوود بزرگ شدم بعدشم هدف ازدواج اون باید بیاد بگه من ک نباس برم بگم بیا منو بیگیر ...

خب عزیزم وقتی گفتن شما برای ازدواج زشته دوست شدن هم به همان اندازه می تونه زشتی های خودشو داشته باشه وفقط می تونه باعث وابستگی شما بشه وپس قطع ارتباط باعث اسیب های روحی براتون بشه.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز