2777
2789
عنوان

ی سوال

76 بازدید | 4 پست

سلام بچه ها ی آزمایش دارم ی چکاب کامله مال قبل بارداری میگن باید ۸ ساعت چیزی نخوری ک بدیش بعد عصر ۸ ساعت چیزی نخورم برم ازم میگیرنش ؟یا حتما باید صبح باشه

برام دعا کنید نی نیم اول سالم باشه بعد ی گل پسر باشه.....دعا کنید خدا بهم امیر عباسی بده👶برا سلامتیش و گل پسر بودنش ی صلوات مهمونم کنید.😍😘الاهی ب حق بی بی فاطمه دامنه همه منتظرا سبز بشه ....آمینو از ته دلت بگو😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

معمولا منظور از ناشتا همون صبح هست منم یادمه یه بار عصری ناشتا بودم رفتم. گفتن نه باید از خواب پاشده باشی بعصی مداد مثل قند و اوره درخالت خواب توی خون ترشح میشن اونها باید اندازه گیری بشن. بازم میخوای مطمئن بشی فردام نرو، یه زنگ بزن ازمایشگاه سوال کن. 

باشه عزیزان مرسی بابت راهنمایتون

برام دعا کنید نی نیم اول سالم باشه بعد ی گل پسر باشه.....دعا کنید خدا بهم امیر عباسی بده👶برا سلامتیش و گل پسر بودنش ی صلوات مهمونم کنید.😍😘الاهی ب حق بی بی فاطمه دامنه همه منتظرا سبز بشه ....آمینو از ته دلت بگو😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز