سلام خانوما من سیکلهام ۲۹ روزه هستن امروز روز۱۳ سیکلمه چندروزه کیت میزنم فقط خط کنترلش قرمز میشه و خط دوم اصلا پرنگنشده یعنی من زود میزنم؟؟ممکنه دیرترازاد بشه؟اخه اینماه کلومفن و لتروزول هم خوردم ممکنه باخوردن این قرصا تخجک گذاری تداشته باشم.توی سونو روز پتجم پریودم دکترم گفت از ماه قبل هم یدونه تخمکت ازادنشده کوچیکه و کیست نشده فعلا.بنظرتون چندروز دیگه تخمک ازاد میشه یا تخمک ماه قبل مانع شده