بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اینکه امکان داره پسر پاک هنوز وجود داشته باشه اره ولی اونیکی دیگه نه خیلی اعتقاد ندارم بهش
بیاین ب عقاید و سلیقه هم احترام بزاریم هی سعی نکنیم ب زور عقایدمونو بزرو تحمیل هم کنیم این احترام گذاشتنو یاد بگیریم تا مخل اسایش کسی نشیم بدونید رک بودن و بیشعور بودن خیلی نزدیکن پس به هوای رک حرف زدن با بیشعوری طرفمونو ناراحت نکنیم
دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست
چ سوالی بود پرسیدی تو😞😞 معلومه که هست با اون جمله ام ن اصلا موافق نیستم😉😉
منم مثل توفکر میکردم..ولی دیشب اونی ک رو سرش قسم میخوردم..اونی که ۳سال بخاطرش تمام خاستگارامو رد کردم بهم میگه تو فشار جنسی ام نمیدونم باید چکار کنم!! (ما حتی دست همم نمیگیرم چون من اعتقاددارم هرچیزی تو زمان خودشه)