2789
عنوان

سونو ان تی

| مشاهده متن کامل بحث + 306 بازدید | 21 پست
سلام عزیزم نگران نباش...من دوهفته داستم با سیکلوژست رفع شد.. به دکترت بهتره مراجعه کنی...من خونریزی ...

هفته پیشم ی لک دیده بودم. دکتر شیاف سیکلوژست رو برام نوشت ک شبی یدونه مصرف کنم. دیشب هفتمیو گذاشتم.

دکتر ک میرم ولی گفتم امروز سونو و ازمایش خونو انجام بدم بعد فردا با جوابش برم دکتر.

کنار تو درگیر آرامشم . . .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شادی جان انشاءاله چیزی نیست و سونو هم عالی باشه. استراحتتو بیشتر کن. منم جمعه گذشته مثله خلا رفتم شهربازی البته چیزی سوار نشدم جز ماشین برقی چون خلوت بود اما داداشام چون نمیدونستن با چنان سرعتی کوبیدن بهم احساس کردم هر چی تو دلم بود کنده شد البته ونریزی نداشتم اما دکترم نرفتم.    

من کارمندم و سر اولی تا چهار ماه لکه بینی داشتم حالیمم نبود که سرخوش و دکترمم از من سرخوش تر میگفت طبیعیه منم میگفتم یعنی مرخصی نمیخواد بگیرم چون محل کارم طبقه سوم بود و بی آسانسور. میگفت نه سوسول نباش و خدا رو شکر از ابتدای ماه چهار تموم شد.

شادی جان انشاءاله چیزی نیست و سونو هم عالی باشه. استراحتتو بیشتر کن. منم جمعه گذشته مثله خلا رفتم شه ...

انشالله ک چیزی نیست و نی نی سالم و سلامته.

منم هنوز ب کسی نگفتم حتی مامانم. تو این دو سه ماه چن باری لک دیدم ک جرات نمیکنم ب کسی بگم. گفتم بذا سه ماه اول تموم شه یکم خیالم راحتتر بشه بعد بگم. حالا انشالله اگه چیزی نبود تا اخر این هفته ب یسریا میگم.

کنار تو درگیر آرامشم . . .
من کارمندم و سر اولی تا چهار ماه لکه بینی داشتم حالیمم نبود که سرخوش و دکترمم از من سرخوش تر میگفت ط ...

وای خداروشکر پس. چون یوقتایی همینجا میخونم ک بخاطر سهل انگاری اتفاقای بدی افتاده.

دیگه باید مواظب باشیم و بقیه شو بسپاریم بخدا.

کنار تو درگیر آرامشم . . .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز