2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

574 بازدید | 65 پست

من هیچ تصوری از درد زایمان ندارم..

امروز هم کار کردم ی مقدار زیادی. الان تقریبا هر ۲۰ دقیقه یکبار زیر دلم تیر میکشه و سفت میشه انگار ولی قابل تحمله

به نظرتون درد زایمانه یا ب خاطر کار کردنمه؟😶  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمیدونم ...تجربه ندارم ...امدم بگم تو اتاق زایمان واسه همه اونایی ک ارزو مادرشدن و دارن دعا کن 

واسه ماهم دعا کن نی نیامونو صحیحو سالم ب دنیا بیاریم 

الهی ب حق فاطمه زهرا همه آرزوهاتون براورده بشه🙏🙏🙏 همه غصه هاتون به شادی 🙏🙏🙏🙏همه دردهاتون درمان🙏🙏🙏 همه قهرهام ب اشتی تبدیل بشه🙏🙏🙏 الهی امین الهی امین الهی امین❤
هر بيست دقيقه يكبار ، يعني منظمه ديگه. صبر كن ببين فاصله اش كمتر ميشه يا نه اگه شد حتما برو بيمارس ...

حدودا هر ۲۰ دقیقه است. دارم یادداشت میکنم ببینم کم میشه یا نه. 

ولی دردام خیلی قابل تحمله فقط تیر میکشه. 

البته کمر درد شدیدی دارم ولی کلا این ماه اخر کمر دردو داشتم..

من هفته ۳۵ هستم کمر درد گرفتم از امروز نشانه زایمانه?

کمر درد خالی رو که من از ماه هشت دارم تقریبا.. 

ب خاطر وزن جنینو کمبود اهن و ویتامین اینا بود دکتر ب من میگفت

باید بیشتر استراحت کنین و قرصاتونو بخورید حتما

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792