2777
2789
عنوان

مشاعره :)

784 بازدید | 328 پست

سلوم

شعر ادبی و نو .. یا حتی اهنگ فرق نمیکنه...

برییم؟؟

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  

اول من

به چه مشغول کنم دیده و دل را که مدام

دل تو را می طلبد دیده تو را می جوید

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  

آمد بهار جانها ای شاختر برقصا ای شاخ تر برقصا

هنر بزرگ هنر فاصله هاست .آدمها زیاد نزدیک باشند میسوزند و زیاد دور بمانند یخ میزنند،پیدا کردن نقطه درست از فاصله ها رنج و ریاضت بسیار میخواهد                 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عه فک کردم اولیم

هنر بزرگ هنر فاصله هاست .آدمها زیاد نزدیک باشند میسوزند و زیاد دور بمانند یخ میزنند،پیدا کردن نقطه درست از فاصله ها رنج و ریاضت بسیار میخواهد                 
اول من به چه مشغول کنم دیده و دل را که مدام دل تو را می طلبد دیده تو را می جوید

دل شده يك كاسه ى خون بكنارم تو بمون نرو با ديگرى😁گفتى آهنگم ميشه🙈🙈🙈

آرام باش،تفكر كن،توكل كن،آستين ها را بالا بزن آنگاه دستان خدا رو ميبينى كه زودتر از تو دست به كار شده اند🙂

حس خوبیه ببینی یه نفرهمه روبخاطر

توپس زده واسه ی 

رسوندن خودش به توهمه ی راهونفس نفس زده

               حس خوبیه😊

خداجونم مواظب بچم باش بندبند دلم به بندبند وجودش بستست خداجونم هدیه قشنگتو سالم وسلامت به دستم برسون قول میدم همیشه مواظبش باشم ببشترازجونم 😙خدایاخودت دامن تمام منتظراروسبزکن 😊
دريا بنفش و هوا بنفش و مرز بنفش جنگل كبود و كوه كبود و افق كبود

دیوونه دیوونه دیوونه شو دیوونه .. دیوونه غم نداره هیچ چیزی کم نداره😂

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
دل شده يك كاسه ى خون بكنارم تو بمون نرو با ديگرى😁گفتى آهنگم ميشه🙈🙈🙈

یار شیرین سخنم یااار شیرین سخنم نمیشه ازت دل بکنم😂

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
دل شده يك كاسه ى خون بكنارم تو بمون نرو با ديگرى😁گفتى آهنگم ميشه🙈🙈🙈

یار دگر داری اگر بیخبر وای منبوسه زند بر لب تو جایمن وای من

هنر بزرگ هنر فاصله هاست .آدمها زیاد نزدیک باشند میسوزند و زیاد دور بمانند یخ میزنند،پیدا کردن نقطه درست از فاصله ها رنج و ریاضت بسیار میخواهد                 
دريا بنفش و هوا بنفش و مرز بنفش جنگل كبود و كوه كبود و افق كبود

دردم از یار است و درمان نیز هم

دل فدای او شد و جان نیز هم 

پسر قشنگم خیلی خوش اومدی💕 . امیدوارم عشق اهل بیت(علیهم السلام) همیشه تو دلت باشه 😍
حس خوبیه ببینی یه نفرهمه روبخاطر توپس زده واسه ی  رسوندن خودش به توهمه ی راهونفس نفس زده &nb ...

هوا دو نفرس

تو نیستی پیش من

دلم تنگه واسه

با تو قدم زدن

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز