2777
2789
عنوان

استرس جراحی

118 بازدید | 9 پست

خانمها کسی تجربه داشته؟؟؟بخاطر پف بالای چشم میخوام جراحی کنم یک شنبه نوبت گرفتم خیلی استرس دارم😢 یعتی بعدش حالم چه جوریه؟؟ اصلا زنده ام یا نه😭😭😭

خدایا شکرت  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


زنده كه ميموني نگران نباش 

دردم احساس نميكني بازم نگزان نباش 

مشكليم برات پيش نمياد 

ولي استرسه قبله جراحيو به هيچ وجهي نميشه كم كرد 😐 لامصب ادم ميخاد بميره 😐😐😐😐 

ولي اگه خيلي استرس داشته باشي بهت آرامبخش تزريق ميكنن به بابام براي جراحي از بس استرس داشت ارزمبخش زدن

بعضي وقتا مي فهمي هيچ عشقي بهتر از همون عشق خدايي نيست. بقيش همش لاشي بازيه. قربونت برم خداجوني كه هميشه عاشقمي. منم عاشقت ميمونم حتي اگه روي خودت رو از من برگردوني…❤️
زنده كه ميموني نگران نباش  دردم احساس نميكني بازم نگزان نباش  مشكليم برات پيش نمياد  ...

البته نه الان ٢دقيقه قبل از عمل

بعضي وقتا مي فهمي هيچ عشقي بهتر از همون عشق خدايي نيست. بقيش همش لاشي بازيه. قربونت برم خداجوني كه هميشه عاشقمي. منم عاشقت ميمونم حتي اگه روي خودت رو از من برگردوني…❤️
زنده كه ميموني نگران نباش  دردم احساس نميكني بازم نگزان نباش  مشكليم برات پيش نمياد  ...

مرسی😆 فیلمشو از اینترنت دیدم دلم یه جوری شد...ولی مصمم که حتما انجام بدم 😞

خدایا شکرت  
مرسی😆 فیلمشو از اینترنت دیدم دلم یه جوری شد...ولی مصمم که حتما انجام بدم 😞

چرا فيلمشو ديدييي؟😐

بعضي وقتا مي فهمي هيچ عشقي بهتر از همون عشق خدايي نيست. بقيش همش لاشي بازيه. قربونت برم خداجوني كه هميشه عاشقمي. منم عاشقت ميمونم حتي اگه روي خودت رو از من برگردوني…❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تنهایی

دلبر007 | -7 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز