2777
2789
عنوان

استرس جراحی

118 بازدید | 9 پست

خانمها کسی تجربه داشته؟؟؟بخاطر پف بالای چشم میخوام جراحی کنم یک شنبه نوبت گرفتم خیلی استرس دارم😢 یعتی بعدش حالم چه جوریه؟؟ اصلا زنده ام یا نه😭😭😭

خدایا شکرت  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زنده كه ميموني نگران نباش 

دردم احساس نميكني بازم نگزان نباش 

مشكليم برات پيش نمياد 

ولي استرسه قبله جراحيو به هيچ وجهي نميشه كم كرد 😐 لامصب ادم ميخاد بميره 😐😐😐😐 

ولي اگه خيلي استرس داشته باشي بهت آرامبخش تزريق ميكنن به بابام براي جراحي از بس استرس داشت ارزمبخش زدن

بعضي وقتا مي فهمي هيچ عشقي بهتر از همون عشق خدايي نيست. بقيش همش لاشي بازيه. قربونت برم خداجوني كه هميشه عاشقمي. منم عاشقت ميمونم حتي اگه روي خودت رو از من برگردوني…❤️
زنده كه ميموني نگران نباش  دردم احساس نميكني بازم نگزان نباش  مشكليم برات پيش نمياد  ...

البته نه الان ٢دقيقه قبل از عمل

بعضي وقتا مي فهمي هيچ عشقي بهتر از همون عشق خدايي نيست. بقيش همش لاشي بازيه. قربونت برم خداجوني كه هميشه عاشقمي. منم عاشقت ميمونم حتي اگه روي خودت رو از من برگردوني…❤️
زنده كه ميموني نگران نباش  دردم احساس نميكني بازم نگزان نباش  مشكليم برات پيش نمياد  ...

مرسی😆 فیلمشو از اینترنت دیدم دلم یه جوری شد...ولی مصمم که حتما انجام بدم 😞

خدایا شکرت  
مرسی😆 فیلمشو از اینترنت دیدم دلم یه جوری شد...ولی مصمم که حتما انجام بدم 😞

چرا فيلمشو ديدييي؟😐

بعضي وقتا مي فهمي هيچ عشقي بهتر از همون عشق خدايي نيست. بقيش همش لاشي بازيه. قربونت برم خداجوني كه هميشه عاشقمي. منم عاشقت ميمونم حتي اگه روي خودت رو از من برگردوني…❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز