2777
2789
عنوان

بارداری

88 بازدید | 13 پست

باسلام و خسته نباشید من آخرین پریودیم دوم خرداد بود و بهداشت برای من تا الان هفت هفته حساب کرده و اینکه من دقیق تاریخ نزدیکیم یادمه ۱۶خرداد بوده آیا الان دقیق هفت هفته حساب میشم یا این ۱۴روز جز بارداری نمیشه و از نزدیکی ببعد حساب میشه چون میخوام برم سونو برای قلب جنین میخوام بدونم آیا زود نیست ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه عزيزم سن بارداري اينجوري حساب ميشه بذار چن روز ديگه برو من هفته هشت رفتم قبلشم رفتم جنين و نديدن ...

آخه من یکشنبه نوبت دکترمه ممکنه اونروز بهم بگه برم سونو تا اونروز میشه هفت هفته و چهار روزم 

آخه من یکشنبه نوبت دکترمه ممکنه اونروز بهم بگه برم سونو تا اونروز میشه هفت هفته و چهار روزم 

منم به حساب پریودم همون ۷هفته و ۴روز قلبشو دیدن کلا سنو و پریودمم دوروز اختلاف دارن همش

دوست عزیز کامنت بنده در یه تاپیک صرفا برای اظهار نظر برای صاحب تاپیکه لطفا افراد دیگه رپلای نکنید.با تشکر
یعنی چی سونو و پریودت دو روز اختلاف دارن ؟

یعنی طبق پریود۷هفته و۴روز بودم طبق سونو ۷هفته و۲روز.پس فعلا با همون تاریخ پریودت برو جلو چون قابل اطمینانه

دوست عزیز کامنت بنده در یه تاپیک صرفا برای اظهار نظر برای صاحب تاپیکه لطفا افراد دیگه رپلای نکنید.با تشکر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز