سلام خانمها من خواستگاری دارم که مدت ۶ ماهه باهم اشنا شدیم و خواستگاری هم اومدن . اشنایمون هم سنتی بوده . خواستگارم با یکی از آشناهای دورمون همکاره . من از اون آشنامون و شخصیتش اصلا خوشم نمیاد و دقیقا دیدم که به راحتی به همه تهمت میزنا حتی به پاکترینها . فامیلمون برگشته پیش خانوادم گفته این خواستگاره ادم بدیه و کثیفه و ... حالا موندم چکار کنم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اینم قبول دارم گاهی کسی که هیچ اعتمادی به حرفاش نداری مثل آشناتون وقتی حرفی میزنه تودلت یه ذره شک میکنی به خواستگارت ولی سعی کن طبق تحقیقات و شناخت خودت پیش بری