shiva_6 مدیر عضویت: 1397/02/23 تعداد پست: 1474 عنوان آرایش😍😍😍 | مشاهده متن کامل بحث + 1463 بازدید | 137 پست سلام دوستان بیایید تو این تاپیک هر نکته آرایشی ک میدونیمو ب اشتراک هم بزاریم 😍 راجبه اریش لوازم ارایش رنگ مو و.... 1397/04/15 | 20:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دلینان عضویت: 1397/04/13 تعداد پست: 662 سلام دوستان چند تا سوال داشتم راهنماییم کنید لطفا ممنون ۱من اصلا نمیتونم کرم سفید کننده درست بزنم هروقت میزنم یه جای صورتم سفید سفید میشه یه جای دیگش کمرنگ تر و زیر چشمامم که میزنم دیگه بدتر سوال دومم لطفا ماسک سیب زمینی رو توضیح بدید چطوری استفاده کنم و منفذ پوست روهم باز میکنه یا نه ؟ممنون ارزو میکنم یک روز بزرگ شید برا کسی که کوچکتون کرد!!
hanyyyy عضویت: 1396/12/04 تعداد پست: 456 پوستتو تمیز بشور ماستو با پنبه یا انگشت بزن رو پوستت ماساژ بده بعد بذار بمونه تا بیست مین کاملا جذب ... مرسی 🌹
مامان_امین_جووون عضویت: 1396/09/12 تعداد پست: 6714 پوست پرتغال خشک رو اسیابش کنم پودرش و با شیر قاطی کنم؟ اره عزیزم اسیابش روباشیرکم چرب قاطی کن نیم ساعت باشه به خوردهم بره بزن به صورتت سرم بالاست چون بالا سرم خداست👑
مامان_مرسانا1 عضویت: 1396/02/01 تعداد پست: 5470 من ميترسم بزنم بدتر جوش برنم هم ابلیمو ضد جوشه هم نشاسته.مطمعن باش.من خدای جوش بودم قبلا.داغون بود صورتم.اول رفتم حجامت صورت.بعدش شروع کردم به زدن این ماسک.الان پوستم صافه صاف شده خداروشکر. تکیه بر لطف خدا دارم و بس...
______kajal______ عضویت: 1396/07/07 تعداد پست: 3686 سفیداب چیه سفیداب نمیدونی چیه!؟من بیشتر به جای صابون سفیداب میزنم خییییلی پوستم صاف شده
shiva_6 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/23 تعداد پست: 1474 سلام دوستان چند تا سوال داشتم راهنماییم کنید لطفا ممنون ۱من اصلا نمیتونم کرم سفید کننده درست ... اگه زیر چشمات تیرس از کانسیلر استفادع کن . کرمتو با چی روی پوست پخش میکنی !؟
دلینان عضویت: 1397/04/13 تعداد پست: 662 اگه زیر چشمات تیرس از کانسیلر استفادع کن . کرمتو با چی روی پوست پخش میکنی !؟ کانسیلر مدل خاصی داره ؟؟؟چه مارکی باید بگیرم؟؟با سر انگشتام ارزو میکنم یک روز بزرگ شید برا کسی که کوچکتون کرد!!
shiva_6 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/23 تعداد پست: 1474 کانسیلر مدل خاصی داره ؟؟؟چه مارکی باید بگیرم؟؟ با سر انگشتام از این براش قاشقیا استفاده کن خیلی خوب پخش میکنه . کانسیلر تارتم خوبه بنظرم مایع بگیر
دلینان عضویت: 1397/04/13 تعداد پست: 662 از این براش قاشقیا استفاده کن خیلی خوب پخش میکنه . کانسیلر تارتم خوبه بنظرم مایع بگیر مرسی قربونت برم 😘😘 ارزو میکنم یک روز بزرگ شید برا کسی که کوچکتون کرد!!
jigartalaa عضویت: 1397/04/05 تعداد پست: 2471 سفیداب نمیدونی چیه!؟ من بیشتر به جای صابون سفیداب میزنم خییییلی پوستم صاف شده شما چند سالته.؟؟ خدا همه ارزوها رو براورده كن و مارو هم ب حاجتمون برسون ..
ستاره2گلی عضویت: 1397/03/31 تعداد پست: 300 من ابروهام از ۳ جادشکسته یکیش مو در نمیاره میمردم هر سری رفتم میکرو بلیدینگ کردم راحت شدم طبیعی ... عزیزم میکرو بلدینگ چی؟ میشه توضیح بدی؟
شوفتک عضویت: 1397/01/25 تعداد پست: 2393 هرچند وقت یه بار باید بری؟ینی ابروهات برای یه مدت طولانی حالت مرتب واصلاح شدست؟ ۶ ماه با میکروبلیدینگ و ۱سال با میکروپیگمنشن حالت مرتب و تمیزه بعدشکمرنک میشه که باید برین ترمیم لبــــانت سیـب ممنوع بهشتی🍎تو زیبایی و دور از هرچه زشتی☀️بــرای بــــردن غــــم از دل من بخند ای دختر اردیــــبــهشتی🌸🌼🌹
شوفتک عضویت: 1397/01/25 تعداد پست: 2393 عزیزم میکرو بلدینگ چی؟ میشه توضیح بدی؟ ببین با یه دستگاه رنگ داخل پوست میکنناصلا هم ابرو ریزش نمیکنهسر ۶ ماه پاکمیشه باید بری ترمیممیکروپیگمنشن هم سر یک سالحالت تار ابرو اینکارو میکنن اینم یه نمونخ لبــــانت سیـب ممنوع بهشتی🍎تو زیبایی و دور از هرچه زشتی☀️بــرای بــــردن غــــم از دل من بخند ای دختر اردیــــبــهشتی🌸🌼🌹