2777
2789
عنوان

خونریزی کم

203 بازدید | 14 پست

سلام خانوما من شش ماه پیش یه سقط داشتم و تا دوناه پریود نشدم بعدش با قرص پروژسترون شش روز لکه داشتم که جرو پریودم بودماه بعدش قرص اهن خوردم پریودم شدید بوددوماه هست که قرص کلومفن و لتروزول میخورم امپول هاش سی جی هم‌زدم ولی یه دوره هست که پریودم خیلی کمه خیلی نهایت روز سوم قطع میشه.دکترم رفتم سونو هم شدم کیست نیست ولی چرا کم‌سده لازمه قرص اهن بخورم بنظرتون دوترم برام ننوشته

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حتما برو دکترعزیزم ایشالله بهتر بشی و ی نی نی ناز خدا بهت بده صحیح وسالم

تحت نظر دکترهستم حتی دیروزم پیشش بودم یکشنبه هم باید برم پیشش واس سونو مجدد ولی بهش گفتم خونریزیم‌کمه سونو کرد گفت کیست نداری دیگه قرص اهنم ننوشت برام

تحت نظر دکترهستم حتی دیروزم پیشش بودم یکشنبه هم باید برم پیشش واس سونو مجدد ولی بهش گفتم خونریزیم‌کم ...


کم خونی داری یا نه?آزمایش دادی تاحالا برای کم خونی?

دوستای گلم لطفا یه صلوات برای حل مشکل بزرگم بفرستین...ممنونم ازتون  
امشب یکی خوردم بازم ازفردا روزی یدونه میخام بخورم


البته با دکتر مشورت کن قبلش سرخود خوردن قرص آهن ممکنه عوارضش بیشتر از فایدش باشه

دوستای گلم لطفا یه صلوات برای حل مشکل بزرگم بفرستین...ممنونم ازتون  
البته با دکتر مشورت کن قبلش سرخود خوردن قرص آهن ممکنه عوارضش بیشتر از فایدش باشه

من دیگه نخوردم هم ن بدونم خوروم ناثیر نداشت امروزم رفتم پیش دکترم سونو شدم گفت تخمک داری دارو نمیدم بهت که کیست درست نشه یبار

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز