2777
2789
عنوان

شربت ابلیمو

11443 بازدید | 39 پست

خانما طرز تهیه اش چجوریه 

من تو نت خوندم ۱/۵ لیتر ابلیمو یک کیلو شکر  گذاشتم جوشید وقتی سفت شد ازش چشیدم ترش ترش بود اصلا شبیه شربت نبود دوباره یک کیلو دیگ شکر اضافه کردم باز جوشید الانم به تلخی میزنه اصلا شیرینی نداره چیکارش کنم ؟

اونهمه ابلیموی تازه رو خراب کردم😣

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما اول آب ولرم رو باشکر قاطی میکنیم مثل آب قند بعدهم کم کم آبلیمو میریزیم تا به مزه دلخواه برسیم بعدهم یخ میندازیم برای یه پارچ تقریبا یه استکان بسته به سلیقه لازمه😓چیکارکردی گلم؟؟؟

گرکافرو گبر وبت پرستی بازآ،این درگه ما درگه نومیدی نیست،صدبار اگر توبه شکستی بازآ...                          اخطار زبان فارسی نازنین ما رو به نابودی است این زبان عشق،این زبان غزلوار حافظ وسعدی واین زبان فرهنگ پرافتخارکهن ما... لطفا وقتی واژه ای جاگرفته در زبان فارسی داریم از جایگزین بیگانه آن واژه در زبانمان خودداری کنیم (مثلا چرا جدیدا به زمان تایم میگید؟به چهره فیس؟این نصف فارسی نصف بیگانه اصلا جالب نیست ...)بسیار پسندیده هست اگر مثلا به زبان انگلیسی،عربی،روسی یا...کتاب بخوانیم یا صحبت کنیم اما درجای خودش وبا حفظ آن ها اما مخلوط زبان ها درجای نامناسب فقط باعث آسیب رساندن ونابودی آن ها میشود...بگذاریم شاهنامه،لیلی ومجنون،غزلیات شمش،شیرین وفرهاد،بوستان وگلستان،دیوان حافظ و...برای آیندگان نیز قابل فهم باشد  

من همیشه شکر را با یه کمی آب می جوشانم، و کمی گلاب بهش میزنم تو شیشه میریزم و نگه میدارم آبلیمو هم جدا نگه میدارم هر وقت می‌خوام شربت درست کنم کمی از شهد میزنم و کمی آبلیمو و درست میکنم گاهی فقط به شهد تخم شربتی میزنم و هر نوع عرقیاتی که بخوام،  گاهی یه شربت آبلیمو خاکشیر میزنم گاهی هم ساده

1و نیم لیتر مگه میخوستی نظری بدی😂😂

ن عزیزم میخواستم مایشو درست کنم مث این شربت اماده های سنیچ و اینا ک هروقت خواستم یه قاشق از این بریزم بعد اب 

ولی ترشه حالاموندم چیکار کنم باااینهمه ابلیموعه خراب شده

برای یه پارچ: یه لیوان فرانسوی دسته دارا شکر رو با یه لیوانم اب گرم حل کن تا شکرش حل بشه. بعد بریز توی پارچت و اب هم بریز بعد کم کم ابلیمو اضاف کن هی بچش تا به مزه دلخواهت برسه.بعدم یخ بنداز. اگه شیرینیشم کم بود باز شکر حل شده در اب اضاف کن

لبخند بزن 😊بخاطر چیزایی که داری خوشحال باش😀

آبلیمو را نباید میجوشوندی، به خصوص که لرد  هم اگر داشته باشه، تلخ تلخ میشه حسابی!کی بهت گفت اینجوری شربت درست کنی؟! قبلاً هم همین جوری تو خونه مادرت درست می‌کردید یا اولین باره؟!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز