2777
2789
عنوان

درد زایمان

228 بازدید | 25 پست

سلام بچه ها چند هفته دیگه موعد زایمانمه طبیعی و میترسم و اولین تجربه من حساب میشه ..میخواستم بدونم دردشش تا چه حدیه اگه بخواین تشبیه کنید به چه دردی تشبیهش میکنید.. مرسی ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم كه اول بارداريمه ميترسم.. 😣😣خدا كمكون كنه😭

من همش امید واری میدم به خودم که چند ساعته و زود میگذره به هر حال بهتر از سزارینه ...خودم طبیعی انتخاب کردم ..

ببین عزیزم قطعا درد داره

و برای همه متفاوته

یکی کمتر یکی بیشتر

باید از اول بارداری ی سری جیزهارو رعایت میکردی 

من خودم رعایت کردم

و نیم ساعته زایمان کردم

همش نیم‌ساعت شد

از اول تااخر

ولی الانم دیرنشده باید رحمتو گرم نگه داری

خرما و بادوم بخور

هرشب دوش اب گرم بگیر

روزی دوساعت پیاده روی

هرشب شکم و پهلو و لگن و کشاله راغنو باروغن زیتون ماساژ بده

پله هارو بالا پایین برو ک خ خوبه

همین ک دردت گرفت رفتی بیمارستان همراه خودت شربت گلاب و شربت زعفران ببر

هرروز سوره واقعه رو بخوون

خیلیییی تاثیر داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز