2777
2789
عنوان

جفت لولایینگ

1787 بازدید | 9 پست

کیاجفتشون تااخربلرداری پایین موندوبالانرفت 

توهفته چندزایمان کردین؟

لکه بینی داشتین یادردتوشکم؟؟

امپول وشیاف میزدین؟


وخدایی که بشدت کافیست
واس من با استراحت رفت بالا

یادتون نیس توچه هفته ای رفت بالا؟

میگن دیگ بعد20هفته امکان بالارفتنش کمه 😳دکترم اصلابهم نگفته بودجفتمپایینه منم همه کادمیکردم تازه توهفته 21هفتم پایینه


وخدایی که بشدت کافیست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یادتون نیس توچه هفته ای رفت بالا؟ میگن دیگ بعد20هفته امکان بالارفتنش کمه 😳دکترم اصلابهم نگفته بودج ...

تو غربالگری اول پایین بود.۱۹ هفته که انومالی داشتم رفته بود بالا.مگه تو سونوت نزده بود.پس این دخترا چرا حواسشون نیست؟

تو غربالگری اول پایین بود.۱۹ هفته که انومالی داشتم رفته بود بالا.مگه تو سونوت نزده بود.پس این دخترا ...

نه والانه توغربالگری اول زدنه توانومالی 

توانومالی نوشت جفت خلفی توحفره رحم باظاهرنرمال 

ولی توهفته 21رفتم زدجفت خلفی لولاینگ باگرید1


وخدایی که بشدت کافیست
نه والانه توغربالگری اول زدنه توانومالی  توانومالی نوشت جفت خلفی توحفره رحم باظاهرنرمال  ...

اخی پس بعدش اومده پایین.انشالله که چیزی نیست و نی نی به سلامت میاد توواغوشت فقط مراقبت لازمه

اخی پس بعدش اومده پایین.انشالله که چیزی نیست و نی نی به سلامت میاد توواغوشت فقط مراقبت لازمه

منم بعمین شک دارم میشه اول پایین نبلشه بعدبیادپایین؟تازه دکنرم بازبااین وضع بهم گفت میتونی مسافرت بری اگ باماشین خودتی😑

امیدی نداارم بره بالااحه همه جاخوندم بعد20هفنه دیگ امکانش نیس

وخدایی که بشدت کافیست
اخی پس بعدش اومده پایین.انشالله که چیزی نیست و نی نی به سلامت میاد توواغوشت فقط مراقبت لازمه

شمادردوایانداشتی؟؟دارویی چبزی بهت ندادفقط استراحت؟

وخدایی که بشدت کافیست
شمادردوایانداشتی؟؟دارویی چبزی بهت ندادفقط استراحت؟

نه من هیچ علائمی نداشتم.لکه بینی هم نداشتم.ولی دکترم گفت مسافرت نرو.بازم شمارعایت کن انشالله که مشکلی نیست.دارو هم نداد.اگه لک داشته باشی میدن فکر کنم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز