2777
2789
عنوان

اعتقاد دارید؟؟

129 بازدید | 12 پست

بچه ها شما چقدر به دعا گرفتن و طلسم و اینجور چیزا اعتقاد دارید؟؟من ب شخص خودم اصلاااا اعتقاد نداشتم ولی یه چیزایی یه حرفایی از اطرافیان شنیدم که مثلا با دعا چی شده انگار کم کم دارم باور میکنم

❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم           یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️

جادو وجود داره.

ولی برای باطل کردنش کارایی که میگن واقعا دور از ذهنه.

همون قران خوندن باعث رفعش میشه

قبل از اینکه نظرمو ریپلای کنی چندبار بگو.(به من چه؟ به من چه؟) بعد ریپلای کن:)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم دعا ک همه جا اومده.طلسمم تو قران هست و ممکنه.هممونم ی سری از دعا هامون گرفته ولی حواسمون نبوده

یوسف خوبه?

قبل از اینکه نظرمو ریپلای کنی چندبار بگو.(به من چه؟ به من چه؟) بعد ریپلای کن:)
وجود داره ولی اصلا نباید رفت طرفش

خب اگه یکی برای زندگی ادم دعا گرفته باشه چی باید بری سمتش تا از بین بره دیگه 

❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم           یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️

من یه بار باور کردم کلی پول دادم به یه پیرمرد خرفت،روزگارم بدتر شد که بهتر نشد

چوب خرافه پرستیو میخوریم ما مردم

خدای بزرگ من در رنج و سختی هستم، درحالیکه تو مهربانترینِ مهربانانی...                                                                                                                         �🍀🍀🌺🌼🌸🌸🍀🌸🌸🌼⭐دوستای من،خواهرای خوبم ، اگه من پست تو هر تاپیکی گذاشتم صرفا جهت شوخی و لبخند زدن شماهاست،لطفا اگه خوشت نیومد ریپلای نکن و بگذر😉⭐                             امضاء:مریم ریزه میزه سابق
من یه بار باور کردم کلی پول دادم به یه پیرمرد خرفت،روزگارم بدتر شد که بهتر نشد چوب خرافه پرستیو میخ ...

چقدر پول دادی؟؟

❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم           یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️
خب اگه یکی برای زندگی ادم دعا گرفته باشه چی باید بری سمتش تا از بین بره دیگه 

اینجور ادما هیچوقت خیر نمیبینن و جز گناهان کبیره محسوب میشه

فقط اینکه ایه الکرسی بخون و صدقت بده 

و اگر اشتباه نکن اینطور بودکه ایه الکرسی یا یس باید رو کاغذ بنویسی و تو یه لیوان اب حل کنی و بذاری یه گوشه خونت که اصلا دید نداشته باشه 

مثلا بالای کمد لباسات اون تهش 

ولی باز یه تحقیق کن

🌹امام زمان عزیزم ظهور کن که گره مشکلات هممون به واسطه شما باز میشه.🙏🏻اللهم عجل لولیک الفرج🙏🏻
چقدر پول دادی؟؟

80 تومن   

خدای بزرگ من در رنج و سختی هستم، درحالیکه تو مهربانترینِ مهربانانی...                                                                                                                         �🍀🍀🌺🌼🌸🌸🍀🌸🌸🌼⭐دوستای من،خواهرای خوبم ، اگه من پست تو هر تاپیکی گذاشتم صرفا جهت شوخی و لبخند زدن شماهاست،لطفا اگه خوشت نیومد ریپلای نکن و بگذر😉⭐                             امضاء:مریم ریزه میزه سابق
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز