kathrine مدیر استارتر عضویت: 1396/08/24 تعداد پست: 6856 عنوان یه سوال؟؟؟ 75 بازدید | 5 پست کهنه شور های غیر اتوماتیک تک قلو با سبد خشک کن چطوری کار میکنه؟؟؟میشوره و آب میکشه بعد لباسهارو میزیم تو سبد تا ابش گرفته بشه؟؟؟؟یا فقط میشوره آب نمیکشه؟؟؟برای اب کشی باید باز بریم بالا سرش یا نه؟خودش وقتی شست اب کشی میکنه؟؟؟؟؟ 🌹به راستی که خداوند بهترین محافظان است🌹 1397/04/12 | 01:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
kathrine مدیر استارتر عضویت: 1396/08/24 تعداد پست: 6856 ابکشی نمیکنه خب پس چه فرقی با دست داره؟؟؟؟انگار فقط کفی میکنه..خودمون باید اب بکشیم!!😕 🌹به راستی که خداوند بهترین محافظان است🌹
meraji عضویت: 1397/02/07 تعداد پست: 600 خب پس چه فرقی با دست داره؟؟؟؟انگار فقط کفی میکنه..خودمون باید اب بکشیم!!😕 اره منم دارم ولی استفاده نمیکنمچون من لباسارو تو لگن تایدی خیس میکنم یک ساعت بعد یه کوچولو مالش میدم تمیز تمیز میشن بعدم ابکشی میکنمحالا اون بیار ابش کن ابشو خالی کن توش بشور بعد تموم شدن کارتاصلا ارزش ندارهتازه استاندارم نیس چنبار برق گرفت منو
kathrine مدیر استارتر عضویت: 1396/08/24 تعداد پست: 6856 اره منم دارم ولی استفاده نمیکنم چون من لباسارو تو لگن تایدی خیس میکنم یک ساعت بعد یه کوچولو مالش می ... ممنون از راهنماییت 🌹به راستی که خداوند بهترین محافظان است🌹