lyla20000 مدیر استارتر عضویت: 1396/08/01 تعداد پست: 1445 عنوان یه سوال دارم 58 بازدید | 2 پست من بعداز ۵روز پاک شدن دوباره لکه بینی دارم که کم و زیاد میشه گفتن استحاضه اس حالا تو اقدامم و نمیدونم چیکار کنمغسل استحاضه واجبه؟احه هی غسل برا نماز باز برااینم غسل؟ فرشته کوچولوی من خیلی زود از پیشم رفتی😔 1397/04/12 | 00:44 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
faaafaaa عضویت: 1397/03/11 تعداد پست: 770 احکام استحاظه رو تو رساله بخونین. کامل نوشته.اگه مقدارش کم باشه فقط باید برای هرنماز وضو بگیرین و غسل لازم نیست. ول کن جهان را، قهوه ات یخ کرد....
romaisa23989 عضویت: 1391/09/16 تعداد پست: 749 تا ده روز که استحاضه نیستاز ده به بعده ای کسی که هر که بر تو توکل کند کفایتش خواهی کرد