vidayimaman مدیر استارتر عضویت: 1396/10/07 تعداد پست: 932 عنوان برام دعاکنید 100 بازدید | 17 پست مشکلاتم خیبییییییییییییلی زیادهشوهرم تحت تعقیبه مجبورشدم بابچه 2ماهه بیام خونه مادرشوهریه خواهرشوهرمجردم خونه دارنخیییلی دارم اذیت میشم همش بهم میگن برو برو برو مهمون ی روز دوروز همش10روزه اینجامبهم گفت بدذات خواهرشوهر .فحشمم میدن چیکارکنم بایه بچه؟ 1397/04/09 | 22:14 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهرنگار۷۲ عضویت: 1397/02/20 تعداد پست: 4788 همونجا بمون اخه پسرشون تحت تعقیبه نمیفهمن ؟ جور بشن یکم وا :|
r_a_h_i عضویت: 1397/02/21 تعداد پست: 1663 بگو بخاطر پسرتون اینجام دیگه وگرنه مجبور نبودم تحمل کنم مهم نیست چقدرعصبانی میشی،همیشه آخرش کسایی رو که دوست داری میبخشی:)
vidayimaman مدیر استارتر عضویت: 1396/10/07 تعداد پست: 932 همونجا بمون اخه پسرشون تحت تعقیبه نمیفهمن ؟ جور بشن یکم وا :| همش تن وبدنم میلرزه آخه شوهرم رفته پی کاراش من وبچم تنهاییم همش دارن بدوبیراه بارم میکنن
vidayimaman مدیر استارتر عضویت: 1396/10/07 تعداد پست: 932 چرا مگه چکار کرده . دیگه تحمل کن یا برو خونه بابات. میگن ب ما چ شوهرتوعه
ارغوان۲۴ عضویت: 1397/01/29 تعداد پست: 2714 ای خدا چه آدمای بی فکری دوستان شرح پریشانی من گوش کنید...قصه ی بی سرو سامانی من گوش کنید...شرح این آتش جانسوز نگفتن تا کی...سوختم سوختم این راز نهفتن تا کی!!!😞😞😞😞😞😢😢😢😢
ارغوان۲۴ عضویت: 1397/01/29 تعداد پست: 2714 انشاالله مشکلت حل بشه دوستان شرح پریشانی من گوش کنید...قصه ی بی سرو سامانی من گوش کنید...شرح این آتش جانسوز نگفتن تا کی...سوختم سوختم این راز نهفتن تا کی!!!😞😞😞😞😞😢😢😢😢
jessica-7 عضویت: 1392/03/06 تعداد پست: 18474 بگو اول توی شکم تو بوده اومده بیرون. خخخ عزیزم مدارا کن باهاشون .
vidayimaman مدیر استارتر عضویت: 1396/10/07 تعداد پست: 932 بگو بخاطر پسرتون اینجام دیگه وگرنه مجبور نبودم تحمل کنم خونه بابام بودم به زوراومدمنو برد الانم دارن دوتایی شام میخورن مادروخواهرشوهر من وبچمم توواتاقیم
مهرنگار۷۲ عضویت: 1397/02/20 تعداد پست: 4788 همش تن وبدنم میلرزه آخه شوهرم رفته پی کاراش من وبچم تنهاییم همش دارن بدوبیراه بارم میک ... اگه پدر و مادرت هستن برو پیش اونا ولی به اونا بگو دیگه هرگز نه تورو میبینن نه نوه شونو
r_a_h_i عضویت: 1397/02/21 تعداد پست: 1663 خونه بابام بودم به زوراومدمنو برد الانم دارن دوتایی شام میخورن مادروخواهرشوهر من وبچمم ... بخاطر بچت و شوهرت تحمل کن عزیزم تو ک مقصر نیستی ب شوهرت بگو بهشون چیزی بگه مهم نیست چقدرعصبانی میشی،همیشه آخرش کسایی رو که دوست داری میبخشی:)
tiphany عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 596 عزیزم ناراحت نباش انشاالله درست میشه همچی...من به نیت شما ۱۰۰ تا صلوات میفرستم.التماس دعا🌷🌷🌷🌹
vidayimaman مدیر استارتر عضویت: 1396/10/07 تعداد پست: 932 اگه پدر و مادرت هستن برو پیش اونا ولی به اونا بگو دیگه هرگز نه تورو میبینن نه نوه شونو اونجابودم شوهرم اومددنبالم نمیومدم خونه مادرشوهر شوهرم بزورآوردمنوحالام شوهرم میخاد خونه بگیره تووشهرمادرشوهرم اونا نمیزارنحالا رفته کرج دنبال خونهچندروز تحمل ندارن