2789
عنوان

کار خونه

| مشاهده متن کامل بحث + 234 بازدید | 29 پست
نظر نمیخوام گفتم کیا پایه هستن تنبلی نکنیم 

من انقدر وسواسیم اصلا اگه خونم تمیز نباشه مریض میشم دو ماه یه بار پرده هارو میشورم  هر شیش ماه دیوارارو یخجالم برق میزنه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من انقدر وسواسیم اصلا اگه خونم تمیز نباشه مریض میشم دو ماه یه بار پرده هارو میشورم  هر شیش ماه ...

عزیزم منم وسواسیم ولی چون دیشب مهمون داشتم گفتم با بچه ها انگیزه بشه تنبلی رو بذارم کنار وگرنه من هر ماه گرگیری دارم حتما حتما کارای روزمره خونه منظورمه

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش

حالم بده😷 دخترمو مجبور کردم اسباب‌بازیاشو ببره تو اتاقش خودمم حالت تهوع دارم دراز کشید خونم خییلی به هم ریخته‌است تو ظرفشویی ظرفه نهارم درست نکردم یک ساعت دیگه دخترم قورتم میده😭😭😭

خدایا شکرت
من شروع کردم

منم شروع کردم 

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792