2789
عنوان

سوال؟؟؟؟؟

137 بازدید | 5 پست

دوستان کسی اطلاع داره چطور بیمه تکمیلی کنم؟؟؟واسه زایمان میخوام ولی هنوز باردار نیستم.یه بیمه رفتم گفت باید تا ۹ماه باردار نباشی بعد از۹ماه باردار بشی؟؟؟!!!میشه راهنماییم کنین چطوره؟؟؟

    من ریخته ایم در رگ تو شیره جان....هی چرخ بزن در من و دل را بتکان.....این هم نفسی چه حس و حالی دارد....در پیکر من دو قلب دارد ضربان💛💙  

کسی اطلاعی نداشت؟؟؟؟!!!!

    من ریخته ایم در رگ تو شیره جان....هی چرخ بزن در من و دل را بتکان.....این هم نفسی چه حس و حالی دارد....در پیکر من دو قلب دارد ضربان💛💙  

هر بیمه تکمیلی یه جوریه،با هم فرق دارن.

باید از نمایندگی هاشون بپرسی.

مثلا بیمه تکمیلی دی دو تا طرح داشت، یه طرحش تا یک میلیون پول زایمان میداد، و طرح دیگه اش که گرونتر بود، تا دو میلیون پول لازمان میداد.بعضی بیمه تکمیلی ها، همه سونوگرافی ها و بیمارستان ها و زایشگاهها را قبول ندارن، و جایی که اونا میگن باید بروی سونو

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من تحت پوشش بیمه همسرمم.اونجا بیمه تکمیلی نمیکنن.رفتیم چند جا پرسیدیم یا میگفتن نداریم یا اینکه دوره انتظازشون طولانی بود.خیلی گیج شدم.نمیدونم چکار کنم.میخوام اگه باردار شدم برم بیمارستان خصوصی

    من ریخته ایم در رگ تو شیره جان....هی چرخ بزن در من و دل را بتکان.....این هم نفسی چه حس و حالی دارد....در پیکر من دو قلب دارد ضربان💛💙  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز