بسته به نوع گیتاره الکتریک واقعا صدا داره کلاسیک پاپ و فلامینگو صداهای ملایم دارن که معمولا منتقل نمیشه
England and Iran ❤️🇬🇧 I love you Manchester city 🩵🇬🇧I love you Alexander my love ❤️🫂 Jesus the savior of the world ❤️✝️ basketball ❤️👸🏻 Starry Night 💜💙🩵🌌 I love you Celine. Samantha and Sam my children 💞🫂Bandar Anzali and Langerud🩵⛵⚓🤍Men are not allowed to enter!!!!!! Happy soul my dear Father 😭⚰️🖤✝️. نرها مرد های گرامی درخواست ندین ورود شما ممنوعه به انگلیسی گفتم انگار متوجه نشدین امیدوارم الان متوجه بشین !!!!!!!!!!
نه همین گیتار کلاسیک منظورمه چون طبقه پایینی ما خیلی به صدا حساسن🤦🏻
صدا کمه و زیاد مشکلی نیست
England and Iran ❤️🇬🇧 I love you Manchester city 🩵🇬🇧I love you Alexander my love ❤️🫂 Jesus the savior of the world ❤️✝️ basketball ❤️👸🏻 Starry Night 💜💙🩵🌌 I love you Celine. Samantha and Sam my children 💞🫂Bandar Anzali and Langerud🩵⛵⚓🤍Men are not allowed to enter!!!!!! Happy soul my dear Father 😭⚰️🖤✝️. نرها مرد های گرامی درخواست ندین ورود شما ممنوعه به انگلیسی گفتم انگار متوجه نشدین امیدوارم الان متوجه بشین !!!!!!!!!!